het ziet er echt lomp uit..

Vind 't wel grappig dat hij toch nog een boete krijgt.. als hij niet was gevallen, had hij die niet gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Ik kan er niet om lachen. Er is zo'n enorme heksenjacht gaande op motorrijders, niet normaal. En zo zie je ook hoe gevaarlijk controles zijn, het draagt echt niet bij aan een veel betere verkeersveiligheid.
suleilitha schreef:Ik kan er niet om lachen. Er is zo'n enorme heksenjacht gaande op motorrijders, niet normaal. En zo zie je ook hoe gevaarlijk controles zijn, het draagt echt niet bij aan een veel betere verkeersveiligheid.
Ninx schreef:Dat zal em leren..... er zijn teveel hardrijders/ doodrijders.....
KiWiKo schreef:hmzzzz ik hoor altijd van de BV Nederland dat we flitsen voor veiligheid op de weg............ Lekker veilig
Miriam91 schreef:suleilitha schreef:Ik kan er niet om lachen. Er is zo'n enorme heksenjacht gaande op motorrijders, niet normaal. En zo zie je ook hoe gevaarlijk controles zijn, het draagt echt niet bij aan een veel betere verkeersveiligheid.
Als die motorrijder zich had gehouden aan de snelheid had hij niet zo hard hoeven remmen en was dus niet onderuit gegaan. Eigen schuld vind ik dan.
Dat je jezelf in gevaar wilt brengen door knoerthard te scheuren oke, maar je brengt andere weggebruikers er ook mee in gevaar