Vjestagirl schreef:Ik vind t wel meevallen. Ze worden gevangen, en t ziet er niet uit alsof er armpjes breken...
je mag een kindje niet eens schudden.
Wat denk je dat het hoofdje en nekje een klap krijgen van zo'n val?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik vind t wel meevallen. Ze worden gevangen, en t ziet er niet uit alsof er armpjes breken...
Urielle schreef:[sarcasme]Och ja, een paar maanden oud, dan is het schattige er wel vanaf. Wat boeit het[/sarcasme]
Over verharding van de maatschappij gesproken
Duhelo schreef:heb ik daarmee nou gezegd dat ik het hiermee goedkeur?
heb ik hiermee nou gezegd dat ik een baby van een paar maanden oud minder schattig vind dan een pasgeboren baby?
Urielle schreef:Duhelo schreef:heb ik daarmee nou gezegd dat ik het hiermee goedkeur?
heb ik hiermee nou gezegd dat ik een baby van een paar maanden oud minder schattig vind dan een pasgeboren baby?
Nee, jij post dat je het niet zo schokkend vind omdat het kind een paar maanden is en niet net geboren. Die reactie vind ik echt heel heeeeeel schokkend, echt waar.
Het spijt me dat je je aangevallen voelt door mijn post, maar bij het herlezen vna je post zit ik nog steeds verbluft naar het scherm te kijken..
Duhelo schreef:is het ik of zien dat er geen pasgeboren babys uit maar baby's van enkele maanden oud?
Duhelo schreef:lijkt me ook niet 100 % goed, maar zo schokkend?
Vjestagirl schreef:T zal wel komen omdat ik niet zo'n kinder fan ben (A)
Duhelo schreef:en lees deze zin als:
*het lijkt me ook niet 100 % goed, ook al zijn ze enkele maanden oud, maar de hele affaire vind ik nou niet zo schokkend, daar er heel weinig misloopt, en deze mensen dit al generaties lang doen, zonder verdere gevolgen.*
Misschien mezelf niet goed uitgedrukt, maar soit
Ik denk dat met je kind achterop door Amsterdam fietsen gevaarlijker is...
Urielle schreef:Duhelo schreef:en lees deze zin als:
*het lijkt me ook niet 100 % goed, ook al zijn ze enkele maanden oud, maar de hele affaire vind ik nou niet zo schokkend, daar er heel weinig misloopt, en deze mensen dit al generaties lang doen, zonder verdere gevolgen.*
Misschien mezelf niet goed uitgedrukt, maar soit
Dat heb ik idd heel anders opgepakt
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat ze daar gewoon niet zo stilstaan bij de gevolgen. Bij ons bezoek je de fysio of osteopaat als het allemaal niet lekker voelt in je wervelkolom, voor migraine zijn medicijnen en hersenletsel wordt opgespoord.
Daar zal het wel gewoon doorbuffelen zijn.