Omg, misschien moet die man eens een totall body scan laten uitvoeren want ergens zit een draadje los

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een educatieve waarde hebben.
Daphnezz schreef:ik ben het helemaal met de sgp eens! Britney Spears, Christina Aguilera, Backstreet Boys, Spice girls, allemaal de bak in. De zondenaren!
Vanaf nu alleen nog maar bubbeling, gangsta rap, death metal en hardcore!!!
xKatleentjex schreef:Elk groot evenement van elke muziekstijl kan wel voor overlast zorgen. Dat zou dan betekenen dat je gewoon geen geld meer mag geven aan geen enkel muziekconcert, en niet alleen maar aan de popmuziek. Anders ga je net doen alsof popconcerten de enige concerten zijn waar overlast kan voorkomen en waar de bezoekers zich misdragen, terwijl dat imo op andere evenementen juist véél erger is.
Citaat:De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een educatieve waarde hebben. Popmuziek valt daar niet onder, zo zei Zondag tijdens een debat over subsidie voor Gelderse popcentra. "Bij popmuziek gaat het om opzwepen."
lizzy2 schreef:Maar kan je popmuziek niet zien als verzamelnaam? Misschien voor de kenners niet, maar dat ze alleen het woord popmuziek gebruiken snap ik wel. Je kan moeilijk alle muziekstijlen opnoemen lijkt mij...
En ik kan er ook wel inkomen dat ze geen geld willen vrijmaken voor evenementen waar ook weer veel geld nodig is om iedereen rustig te houden. Of ben je dat niet met me eens?
Apple schreef:Tsja, kerk en staat zijn officieel gescheiden in Nederland.
Een partij als de SGP die dit soort standpunten uitdraagt zou dus verboden moeten worden.
Apple schreef:De standpunten die de SGP uitdraagt en die ook in hun partijprogramma staan, staan op gespannen voet met de scheiding van kerk en staat in Nederland.
Netter zou zijn als de SGP een politieke partij zou zijn die dergelijke dingen zou roepen maar niet zou schermen met de bijbel en god. Of als de SGP niet de politieke arena zou betreden en een soort 'beweging' oid zou worden.
Apple schreef:De SGP mag niet schermen met de Bijbel en God omdat we hier in Nederland de Staat en de Kerk gescheiden hebben. Met andere woorden: hoe het land bestuurd wordt zou niets te maken moeten hebben met politieke overtuiging.
De SGP, als politieke partij, doet dat nu wel.
Citaat:De Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) is een Nederlandse politieke partij van orthodox-gereformeerde signatuur en staat in de protestants-politieke traditie. De SGP is in Nederland de enige christelijke partij die een theocratie nastreeft.
Citaat:Idd! Mijn neven zijn fanatieke metalfans, en op hun feestjes worden er nooooit drugs gebruikt en gebeuren er nooooit vechtpartijen. Ook de videoclips en teksten van de liedjes (en dat is dan over zowat àlle genres, niet allene metal) zijn ook altijd héérlijk pedagogisch verantwoord .
Popmuziek is inderdaad een gevaar voor de maatschapij en ik kan het weten want ik was slachtoffer. Ik had als tienjarige namelijk een megacrush op de BB. Dit resulteerde in het dwangmatig verzamelen van allerlei tekst en fotomateriaal waar maar het woordje 'backstreet' in voor kwam of een haarspriet te zien was van een bandlid. Mijn brein was zodanig beïnvloed dat ik met mijn vriendin voor 80% van de tijd niet in staat was om over iets anders te praten dan over de BB. De enige liedjes die ik luidop meekweelde waren van de BB, en we hadden met regelmaat ruzie over welke BB nu de knapste was. Om maar te zwijgen over de afkeer die we hadden voor andere meisjes die niet voor de Backstreet Boys waren, dat kon echt niet. De popmuziek zorgde voor een heuse kloof tussen ons.
Later heb ik deze jongens zonder schroom ingeruild voor de jongens van Five. Dit laat ook weer zien hoe de popmuziek van me een persoon heeft gemaakt die zonder moeite haar liefde laat vallen om verder te gaan met een nieuwe.
Ik ben blij dat deze vreselijke muziek eindelijk eens bij de horens gevat wordt. Mensen horen zich niet te amuseren op een evenement waar mensen wel eens zouden kunnen vechten, of drugs gebruiken. Als de popmuziek niet bestond zouden ze dat zeker niet gedaan hebben hoor (/einde ironische mood).
*zet MTV op en kijkt rustig naar de hiphop'gangers' waar de schaars geklede vrouwen met weinig verbeelding helemaal overheen kruipen en hupsen *
Apple schreef:Tsja, kerk en staat zijn officieel gescheiden in Nederland.
Een partij als de SGP die dit soort standpunten uitdraagt zou dus verboden moeten worden.