Als ik die mensen zou kennen, zal ik met hun hetzelfde gaan doen, het is te gek voor woorden, er zijn hier gewoon weg geen woorden meer voor... Zieke mensen
zulke mensen zou ik graag ook hun hoofd in slaan, en ja ik verlaag me dan graag tot hun niveau.!!!! serieus hoe belachelijk is dit. Ik vind het echt niet meer normaal, ik durf echt niet te zeggen wat ik zou hebben gedaan als ik dit had gezien............ waarschijnlijk zou ik daar heel veel gevangenisstraf voor krijgen.... wat een achterlijke mensen. snel opruimen!!!
Oh, is dát de oplossing! Heb toevallig vanmiddag een afspraak met de DA gemaakt omdat mijn hond zo verschrikkelijk abnormaal veel aan het verharen is, maar dan zeg ik die afspraak af en ga ik even met een hamer aan de slag!
Mensen mensen. waar moet het heen met de wereld? Dit is toch niet normaal meer zeg! En het dan ook nog van te voren gaan plannen ook nog...
geen woorden voor!
Rashja
dat hier politiek nederland zich hier eens heel snel druk over gaat maken. Dit soort mensen zijn levensgevaarlijk. wat een mentaliteit ...mag hopen dat ze geen kinderen hebben.
Dat mensen zoiets kunnen doen, en dat je dan zo'n manier vind om het 'op te lossen'. Had het dier toch op een site gezet: gratis af te halen...... Arm beestje
verschrikkelijk!!!! Dit soort berichten krijg ik helemaal een akelig gevoel van, kan ze ook beter niet lezen voor ik ga slapen
Maar wat bezield iemand om zn eigen hond dood te slaa??? dat bedenk je toch niert?????
Arm beestje, wat moet er wel niet door hem heen zijn gegaan, als je letterlijk dood wordt geslagen door je baasjes terwijl je niets fout hebt gedaan, vreselijk, zit hier gewoon met tranen in mn ogen
Als ik ooit iemand zoiets zie doen sta ik niet voor mezelf in, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat zo iemand nevernooit meer in staat is om zoiets te doen!!!!! En ja dat ik daarvoor opgepakt kan worden interesseerd me vrij weinig, je gaat gewoon geen weerloos beestje zo mishandelen!!