Paul de Leeuw beschuldigd van Pedofilie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Re: Paul de Leeuw beschuldigd van Pedofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:39

Heb een stukje zitten kijken
Vind het er walgelijk uitzien
Als dit mijn kind was, Paul de Leeuw of niet, had hem een doodsschop gegeven. Tuurlijk kennen we Paul van de acts en tuurlijk hoort het er allemaal bij. En toch ................. er knaagt iets aan me. Je kan het van hem verwachten, net als die streaker, dat hoort bij Paul. Dat had die streaker zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dit, nee voelt/ziet niet prettig.
Kan me niet voorstellen dat die ouders achter de gordijenen zich bescheurt hebben

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:44

Hahah och jeetje 15 jaar later word er nog eens over gesproken. Hadden ze dat toen niet kunnen doen?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:53

Jildau schreef:
Hahah och jeetje 15 jaar later word er nog eens over gesproken. Hadden ze dat toen niet kunnen doen?

En misschienKeesje eens vragen hoe het met hem is!
Dit is gewoon Paul de Leeuw .Volgens mij is er ook al eens een rel geweest om een jongetje dat vreselijk vals zong en die hij ontzettend in de maling nam.Dit bleek achteraf het zoontje te zijn van een medewerker van Paul.Dit was ook Keesje .Heb hem even opgezocht op you tube .
Laatst bijgewerkt door FlairS op 09-04-08 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:56

Dan had jij nog niet meer kunnen praten Jildau. Knipoog

Ik vind het meer overacting dat pedofilie en denk dat iemand die er iets anders in ziet misschien zelf niet zo fris is in z'n hoofd.

Vind dit overigens een geweldige reactie:
Citaat:
Yeah, in Holland we like to rape childeren. It is just in our nature. Every time when an American family on holiday visits De Keukenhof we hide in the tulip fields, pop up when the parents are busy looking at those stupid flowers and abduct their children. That is how we are. We can't help it.
Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:58

Hhaha Katja, die reactie is inderdaad briljant Haha!

FlairS, indd, daar moest ik ook meteen aan denken. Allemaal overdreven gedoe over pedofillie nu, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet van te voren goed is doorgesproken met die jongen zelf.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:00

FlairS schreef:
Jildau schreef:

En misschienKeesje eens vragen hoe het met hem is!
Dit is gewoon Paul de Leeuw .Volgens mij is er ook al eens een rel geweest om een jongetje dat vreselijk vals zong en die hij ontzettend in de maling nam.Dit bleek achteraf het zoontje te zijn van een medewerker van Paul.Dit was ook Keesje .Heb hem even opgezocht op you tube .

Het is het neefje van Hanneke Groentenman, vriendin en gewaardeerd collega van Paul. Knipoog
Eigenlijk is het wel triest dat mensen hier weer van alles achter zoeken. Wat een onzin. Get a life. En pak de echte pedo's aan!!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:02

Heb het filmpje nog niet gezien maar kan het me ook gewoon moeilijk voorstellen, Paul shockeert graag maar een Pedofiel?

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:04

Ik vind paul de Leeuw al niks aan, toen niet, nu niet, en vind het een belachelijk filmpje. Maar om daar nu nog eens over te vallen... pfff.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:07

idd storm maken van iets wat er niet is

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:11

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:38

Katja schreef:
Dan had jij nog niet meer kunnen praten Jildau. Knipoog

Ik vind het meer overacting dat pedofilie en denk dat iemand die er iets anders in ziet misschien zelf niet zo fris is in z'n hoofd.

Vind dit overigens een geweldige reactie:
Citaat:
Yeah, in Holland we like to rape childeren. It is just in our nature. Every time when an American family on holiday visits De Keukenhof we hide in the tulip fields, pop up when the parents are busy looking at those stupid flowers and abduct their children. That is how we are. We can't help it.
Haha! Haha!

Nee klopt toen was ik 1 en had ik er geen reactie op kunnen geven. Clown

Superreactie. Haha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:41

Jennasilver schreef:
Ik kijk altijd naar Paul de Leeuw, maar het begin stukje geeft me de kriebels. Als mijn man, opa of oom zo met mijn kinderen op schoot zaten had ik ze wat aangedaan.

Inderdaad!
Ik vind/vond hem geweldig in MWDL, maar ik vind m wel een beetje eng op dat filmpje...

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:57

Haha wat een drama om niks zeg!
Dit is in scene gezet ^^. En het jongetje lacht toch? Denk niet dat een kind gaat lachen als een man zo doet zonder afspraak.
Het ziet er soms wel een beetje 'ieuw' uit. Maar ik denk dat ik dat met die streaker schokkender vond Clown.

Bovendien, wat ben je voor nerd als je iets zoekt van 15 jaar terug, en hem daar op probeert te pakken. Dat wil alleen maar zeggen dat je dus niets beters en recenters hebt kunnen vinden..

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:10

Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel bij het eerste stukje.. Ook door de uitdrukking op zijn gezicht toen hij dat jongetje kuste.

Maarja, als hij echt pedofiel zou zijn zou hij dat niet zo in het openbaar laten zien lijkt me?!
Het is weer een van z'n grens aftastende acts denk ik..

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:22

Snap de ophef niet zo, iedereen weet dat Paul soms ver gaat met acts enzo, waarom nu die ophef?
Een iemand staat op en roept wat en vervolgens zeggen sommige Ja nou Idd een schande!!! Pffff, drama alom! Ik vind de opname ook niet grappig en wel raar, maar ik geloof niet dat hij een pedo is!

Vind hem in filmpje wel lachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:10

Oh god.. iemand was zich blijkbaar aan het vervelen, en kent Paul de Leeuw dus niet zoals de meeste Nederlanders (en tegenwoordig ook buitenlanders) hem kennen. Dit is Paul uit ten voete, vandaag de dag zie je eigenlijk niet anders.
Denk je dat de ouders van het desbetreffende kind niet ingegrepen hadden? Ik had dat als ouder (als ik het te ver vond gaan, of dit niet in scene was gezet) dus wel ingegrepen.

Het kind zit er heel relaxed bij, lacht heeel gemakkelijk, en ik zie nergens een spoor van ongemakkelijkheid of onzekerheid bij het kind. Hij vind het allemaal prima. Ik las dat dit ook in een scene gezet stuk was..

Maar dit is dus weer typisch een geval van iemand die gewoon niks te doen heeft, en een beetje publiciteit wilt door iemand die op het moment goed scoort te kakken te zetten.

Gewoon SNEU.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:55

Ik word echt kotsmisselijk van dat filmpje...krijg een beetje het idee dat het niet erg moet zijn "omdat" het paul de leeuw is.. ik kan er niet naar kijken hoor zoiets.

Mpepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:43

Helemaal met ShannaY eens hierzo!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:50

ja ik ook, tis gewoon Paul de Leeuw, wat moet je er meer over zeggen, ik geloof er niks van dat hij pedo is, volgens mij had dat kind de grootste lol hoor.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:57

Beetje jammer dat degene die de beschuldiging (15 jaar na dato!) maakt anoniem blijft, terwijl hij de rest met naam en toenaam noemt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:05

Nadya schreef:
Ik denk dat het een act is en Paul kennende, gaat het zoals zo vaak weer over een grens. Ja

Ik zou het overigens absoluut niet kunnen waarderen als iemand zo met mijn kind om zou gaan, hoor. Zou mij veel te ver gaan als moeder. Ik knuffel zelf ook heel graag met mijn dochter, we zijn heel klef, maar een Paul de Leeuw of wie dan ook, daarvan zou ik niet willen om zo met mijn kind om te gaan, hoor.
Dat vind ik te intiem en zeker een kind kan zijn/haar grenzen vaak niet goed aangeven......

Maar ik geloof echt niet dat hij pedofiel is. Is gewoon een (niet zo'n slimme) act. En Paul provoceert graag (heb met hem gewerkt toen ik nog bij zijn platenmaatschappij werkte).

Zo denk ik ook. Zou dit idd ook nooit hebben laten gebeuren met mijn kind.
Ben dan ook benieuwd hoe "Keesje" hier als volwassene op reageert.
Beelden schocken mij dus wel, maar that's what Pauls are for Knipoog .

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:09

Vind het geen fijne beelden, maar hou dan ook niet van Paul de Leeuw, puur omdat hij gewoon zo is.

Snap alleen niet dat de moeder van die Keesje dit heeft toegelaten.

Beetje raar alleen om hier 15 jaar later op terug te komen Verward

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:15

Hahaha, 'Keesje' was laatst nog te gast in DWDD (hij drumt in een band), en toen werd het Gordon-fragment (zie lieveli's post) nog weer even getoond, Keesje kan smakelijk lachen om alles. Haha!

Sjonge wat een gezeik, dit is gewoon een act. Destijds was er overigens ook ophef over, omdat iedereen het zielig vond dat kleine Keesje zo belachelijk werd gemaakt omdat hij 'Kon ik maar even bij je zijn ' zo vals zong, dat vond iedereen zo sneu. Paul heeft er de opening van het 6 uur journaal nog mee gehaald. Haha! Maar het was allemaal gewoon doorgesproken, met Keesje en z'n ouders. Keesje is inderdaad een neefje van Paul's goede vriendin Hanneke Groenteman.

Maar goed, er zullen vast ook mensen zijn die denken dat Adje echt zo is. Adje is dan ook best zielig. Clown Foei Paul!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:58

och ja tegenwoordig ben je pedofiel als je maar naar een kind wijst.

met die streaker was wel een goeie actie trouwens Haha!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:00

Ach ja, ik wacht nog steeds op de cabaretier die iemand op televisie neerknalt en zich vervolgens verontschuldigd met "tja, een cabaretier moet toch echt de grenzen van het grappige ontdekken".

Of ie pedofiel is? Geen idee. is Paul de Leeuw gewoon een enge vent die ik liever niet in het donker tegenkom? Ja