haha nou dat gaat voor mij dus ook niet op... heb wel een eigen tv op mijn kamer, maar ik wordt er neit door beivloed. ik heb dat ding ongeveer 1x in de maand aan als dat al zo is haha soms maanden niet...
haha ik heb ook een tv op mijn kamer en kijk er alleen op als ik beneden iets neit mag zien omdat ma dr al iets heeft opstaan wat ze wil zien. ik denk dat een pc veeel en veeel verslaafder is dan een tv
Ik heb een tv op mijn kamer, maar weet mezelf goed te weerhouden om hem uit te zetten als het nodig is (om bijv. huiswerk te gaan maken of naar bed te gaan). Voor sommige mensen kan het misschien wel erg afleidend zijn en leiden tot mindere prestaties, maar ik merk er persoonlijk niets van.
Vanaf dat ik 11 ben een tv. Heb er een tijdje veel naar gekeken maar kijk nu, afgezonderd van af en toe journaal, zo'n 2 uur in de week. Zou ik -3 uur kijken zonder?
Ik heb nooit een tv op mijn kamer gehad en daar ben ik eigenlijk wel blij om, ik denk dat ik er best vaak voor zou hebben gezeten. Mochten wij kinderen krijgen ben ik dan ook niet van plan om hen een tv op hun kamer te geven.
Ik heb een tv op mijn kamer, maar kijk er bijna nooit naar. Ongeveer 1x per week een uur. Voor de rest kijk ik gewoon beneden en dat is alleen in het weekend.
Ik ben nu 16 en ik heb geen tc op mijn kamer.. Is wel heel jammer, maar ik kan denk ik de verantwoordelijkheid ook niet aan.. Ik heb wel een computer (zonder internet) op mn kamer staan, maar die gebruik ik niet echt vaak...
Ik heb een tv op mijn kamer, punt is alleen dat het ding nooit aan staat. Tenzij ik voor de verandering een keer een dvd koop, maar dan wordt die ook maar 1x gekeken. De computer staat daarentegen iets vaker aan..
Ik heb ook geen tv op mijn kamer gehad toen ik jong was. Mocht niet van mijn moeder. Nooit wat aan gemist.
Nu ik het huis uit ben heb ik er wel eentje op de slaapkamer. Maar daar kijken we eigenlijk alleen op zondagochtend naar, lekker in bed een beetje tekenfilms kijken.
Ik heb ook een tv op mijn kamer. Heerlijk! Maar hij staat 's avonds soms aan als ik wat wil zien en ze willen beneden wat anders zien. Hij staat niet lang aan.
Ik heb ook een tv op mijn kamer. Kijk alleen voor ik ga slapen nog even. Verder staat die nooit aan. Toen de eerste ( die grijze vierkante bak) Nintendo er was en ik die op mijn kamer had was het wel foute boel. Uren achter elkaar. Ik moet zeggen dat ik mijn laptop verslavender vindt dan de tv op mijn kamer.
Ik heb wel een tv op mijn kamer, maar ik kijk er bijna nooit naar. Beneden is het veel gezelliger en ook veel warmer De resultaten gaan voor mij dus niet op.
geen eigen tv, haha het idee! en ik wil het hier thuis ook niet hebben, later als ze groter zijn ook niet (op de slaapkamers bedoel ik dus he, er staat gewoon 1 in de woonkamer, en dat moet genoeg zijn)
Laatst bijgewerkt door Marigold op 09-04-08 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Hey, Ik heb op mijn 6e een eigen TV gekregen, dit omdat ik het daarvoor niet echt wilde. En ik heb sinds mn 7e een eigen PC. Gestart met een WINDOWS 95/98 en elke (jawel elke) versie heb ik gehad. Een millenium, een 2000 een XP en nu een laptop (XP). Maar vanaf de 2000 keek ik ook TV op mijn PC. Dus dat is wel oké. Ik kan eigenlijk moeilijk zonder mijn TV of PC, het staat dan ook altijd tegelijk op. ^ Vreemd genoeg kan ik ook niet in stilte leren, mijn TV moet op anders kan ik gewoon niet leren. Mij leid het niet af, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het zo gewoon ben. Ik ben blij dat mijn ouders me altijd hebben gegeven wat ik wou, mijn schoolprestaties leiden er zeker niet onder. Ik praat sinds mijn 8e al engels. (dankzij mijn TV) Nu in het 3e middelbaar, merk ik dat ik hierdoor op het gebied van engels best wel voor sta op mijn leeftijdsgenoten. Ik zit op het niveau van het 5e middelbaar qua engels. En ik leer elke dag bij, ik kijk dan ook niet naar domme soaps maar naar NG enzovoort. Dus voor mij is het juist iets goed, inplaats van iets slecht! Xx.
Wij hebben maar 1 tv in het hele huis. Heb ook nooit de tv op mijn kamer gemist, en het zou ook een kostbaar grapje worden omdat we dan ook een extra schotel/decoder moeten kopen, anders moet je precies hetzelfde kijken als wat er op de andere tv gekeken wordt.
Maar sinds ik een laptop met internet heb kijk ik bijna helemaal geen tv meer.