mii_jessy schreef:Serieus, sommige mensen zijn gewoon niet normaal meer
idd

lijk me ook wel raar of ze nouw opa of papa moet zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mii_jessy schreef:Serieus, sommige mensen zijn gewoon niet normaal meer
Goldenflower schreef:Ik vind ook maar raar, maar goed. Ze zijn beide volwassenen en ze hebben geen ouder-kind relatie.
Ik lees en hoor weleens dat in andere landen neven en nichten met elkaar trouwen en gezin stichten. Daar vinden ze wel normaal.
BrittKitt schreef:Omdat afwijkingen bij het kind bij inteelt vele malen vaker voorkomt dan bij een 'normale' situatie verootjoo.
Het gebeurt schijnbaar wel vaker wanneer personen elkaar lange tijd niet hebben gezien, ze hebben dan geen ouder-kind band opgebouwd. Het is zeker niet mijn ding, maar ik hoop dat zij er gelukkig mee zijn.
BrittKitt schreef:Omdat afwijkingen bij het kind bij inteelt vele malen vaker voorkomt dan bij een 'normale' situatie verootjoo.
Het gebeurt schijnbaar wel vaker wanneer personen elkaar lange tijd niet hebben gezien, ze hebben dan geen ouder-kind band opgebouwd. Het is zeker niet mijn ding, maar ik hoop dat zij er gelukkig mee zijn.
casperrr schreef:Er zullen heus wel kinderen zijn die niet worden gepest verootjoo (de werel wordt immers steeds gekker en gekker...)
Maar er zijn er zát die echt goed gepest worden
BrittKitt schreef:Vind jij een homostel hetzelfde als een vader-dochterstel?
'Heb jij geen opa?' 'Wie is jou papa?' 'Wat is jou papa oud, hoe komt dat?' Vooral die eerste lijkt me vrij confronterend voor een kind