toen werd zijn astma minder erg, en daarom eet die nog steeds zo..
Overigens ga ik wel met jullie mee, want ik vind het absurt dat die moeder zo eet,
maar dan ook nog dat jongetje mee te nemen in haar eetgewoontes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marquez1 schreef:Ik ben geen voedingsdeskundige, maar als je al je benodigde eiwitten uit noten moet halen, hoeveel moet je er dan wel niet eten?
pres schreef:Citaat:In de praktijk leven ze van fruit, noten en zaden.
Ik krijg niet het idee dat het gezond ik om alleen hiervan te leven.
In mijn ogen is dat vogelvoer....
draumpje schreef:mmm, gok dat ze ook groenten eten
maar op zich is veganistisch absoluut gezond te doen
ook zonder dierlijke eiwitten kun je een grote gezonde jongen of meisje worden , tis alleen wel tricky en je moet heel goed na blijven denken over wat en hoeveel je binnenkrijgt (eiwitten grotendeels idd)
maar helaas zijn er genoeg mensen die dus niet genoeg onderzoek doen en waar het dna mis gaat
denk aan het veganistische stel in amerika wat hun baby sojamelk en appelsap als voeding gaf (ja, alleen sojamelk dus niet de speciale soja basis babymelk formule en appelsap, en waarvan die baby dus ook overleden is aan ondervoeding
ik denk bijna dat je een kind idd wel gezond zou kunnen laten opgroeien op een dergelijk rauw voedsel dieet, maar ik denk ook dat daar toch wel ene beste boel kennis voor opgedaan zou moeten worden zodat het kind ook daadwerkelijk de benodigde bouwstoffen binnenkrijgt , ben bang dat een kind daar bijna onmenselijke hoeveelheden fruit groen en noten voor weg moet knagen vooraleer ze aan die bouwstoffen komen