Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:milo schreef:gatver.. was mijn pompenangst in zwembaden vroeger toch niet helemaal ongegrond...
vreselijk, wat een verschrikkelijke dood..
Dan ben ik dus niet de enige, ik moest ook niets hebben van pompen in zwembaden toen ik klein was, daar bleef ik altijd ver van uit de buurt.
Pasterza schreef:Ik was als klein kind donders bang voor die roosters in het zwembad en als ik die per ongeluk aanraakte raakte ik helemaal in paniek. Dat zorgde ervoor dat ik nooit meer in een zwembad kom. Zwem liever in een meertje of rivier ofzo
Maar zijn die roosters net zoiets als zo'n pomp, qua werking dan? En waar staat zo'n pomp dan, ben er gelukkig nooit één tegengekomen
Citaat:Een eindeloze rij operaties en transplantaties (darmen, lever, pancreas) volgde
Chiqa schreef:Jahoor....klinkt een beetje als een broodje aap.Citaat:Een eindeloze rij operaties en transplantaties (darmen, lever, pancreas) volgde
Als je lever dr uit wordt gezogen ben je binnen no time dood.
tyleysmiley schreef:Ik denk dat je het verhaal niet helemaal goed begrepen hebt,een gedeelte van haar ingewanden zijn eruit gezogen,ze heeft transplantaties moeten ondergaan
Citaat:Ze kwam vast te zitten en werd letterlijk leeggezogen
Citaat:Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek, grappig of bijzonder zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.