Pfff, ik heb een hekel aan katten! Ik ben er niet bang van, durf ze gerust te aaien en vast te houden, maar die nagels in je benen Echt vreselijk! Daar kan ik echt niet tegen! Voor mij zou het dus niet werken...
Ja maar je weet van te voren niet welke kat dat wel en niet doet Nee, een kat aaien als die op de grond staat vind ik prima, maar op schoot heb ik ze liever niet
En wij ook, alhoewel de jongste de plantenbakken leeghaalt binnen en de planten door het huis sleept, soms ziet het er dus uit alsof er een bom is ontploft . Maar verder zijn ze heel lief, hahaha.
wij hebben een kat en 2 honden maar ik moet zeggen dat ik rustiger word van die 2 heerlijke knuffelberen dan van de kat. maar goed, ben er ook lichtelijk allergies voor dus echt leuk is het niet om hem op schoot te hebben. het is echt de kat van mn vriendin, hij loopt ook heerlijk veel buiten. we hebben een kat vriendelijke buurt dus ik ben er wel gerust onder. maar hij bezorgt mij meer stress hij is trouwens wel een enorm knap katje lijkt zo ontzettend op de kat uit shrek
Volgens mij wordt dit afgeleid uit een onderzoek dat ik voor mijn opleiding eens gelezen heb. Ze hebben onderzoek gedaan naar het effect van de aanwezigheid van dieren bij mensen. Ik meen mij te herrineren dat de aanwezigheid van een huisdier (maakt niet zoveel uit welk dier kunnen ook vissen zijn) een positief effect heeft op de bloeddruk. Zelfs als er geen interactie plaats vindt tussen het dier en de mens werd een bloeddruk verlaging aangetroffen. Ik zal eens kijken of ik het nog ergens kan vinden.