Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Vind het ook een naar filmpje.. Maar vind het ook weer zoiets dat die man meteen met de dood wordt bedreigd. Oorlog doet rare dingen met mensen, dat moet je niet vergeten...
Colorado schreef:[naam] schreef:Vind het ook een naar filmpje.. Maar vind het ook weer zoiets dat die man meteen met de dood wordt bedreigd. Oorlog doet rare dingen met mensen, dat moet je niet vergeten...
Als hij een mens in het ravijn had gegooid had je dan hetzelfde gezegd?
Juul schreef:Vind het ook een naar filmpje.. Maar vind het ook weer zoiets dat die man meteen met de dood wordt bedreigd. Oorlog doet rare dingen met mensen, dat moet je niet vergeten...
Rozanne schreef:[naam] schreef:Vind het ook een naar filmpje.. Maar vind het ook weer zoiets dat die man meteen met de dood wordt bedreigd. Oorlog doet rare dingen met mensen, dat moet je niet vergeten...
Wel hele rare dingen..
AaronYve schreef:[naam] schreef:Vind het ook een naar filmpje.. Maar vind het ook weer zoiets dat die man meteen met de dood wordt bedreigd. Oorlog doet rare dingen met mensen, dat moet je niet vergeten...
Zeker doet oorlog gekke dingen met mensen, heb het van dicht bij meegemaakt met een vriend.
Maar die weet ook nog wel dat je een puppy niet in een ravijn moet gooien.
Schiet hem dan overhoop denk ik dan, dan is ie teminste ook dood. Niet dat dat een goeie oplossing is, maar hoop dat je weet wat ik ermee bedoel
Ilzjuh schreef:Kindsoldaten kiezen er meestal zelf niet voor om zich in de oorlog te wagen..
Juul schreef:Colorado schreef:Als hij een mens in het ravijn had gegooid had je dan hetzelfde gezegd?
Zéker.
Juul schreef:Dat zei ik ook niet, lees eens goed. Het gaat erom dat ze verschrikkelijke dingen kunnen doen zonder zich er schuldig over te voelen.
oneilltje79 schreef:Gadver, wat zo`n oorlog wel niet veroorzaakt doet in de kop van zo`n soldaat![]()
Ik zag trouwens nog zo`n gruwelijk filmpje in de links, waar een ezel van een brug werd gesmeten, en een lol dat ze erom hadden.
AaronYve schreef:Nee maar jij weet toch ook niet hoe die vent in real life is.
Misschien is het wel een hondehater die dacht, nou mooie kans, ben in andere land, der is oorlog dus kan doen en laten wat ik wil.
En dat is wat ze(sommige) dan toch echt moeten leren, nee je kan zoiets niet maken!
bk_lover schreef:hij is gewoon ziek in z'n hoofd :@:@
trouwens.. hij kiest er zelf voor om de oorlog in te gaan!!
vieze @#$%&*&^*$%@!@#%&^(&!!!!!!!!!!![]()