Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Maartje1990 schreef:Maar in/bij dat bos daar zijn vaker dingen gebeurt. Uhm.. toen m'n broertje daar eens fietste met vrienden zijn ze achterna gezeten met een man met een mes.. een van z'n vrienden is ook in z'n arm gestoken toen... (maar ik denk dat ik nu een beetje offtopic ga.. sorry)
Wow, hij heeft toch wel aangifte gedaan, jeetje... Mijn kinderen zouden niet eens binnen een straal van 5 km bij zo'n bos mogen komen.
joostvangestel schreef:Vanmorgen stond hier in de Limburger een verhaal over het geval. De getroffene denkt dat het gaat om een motorhater. In het bos zijn namelijk ook veel idioten die het (illegaal) als crossveldje gebruiken. Een nog grotere idioot heeft misschien dus die val gemaakt met de hoop een motorrijder te pakken
Scum schreef:Ik woon daar. Het onderzoek loopt nog steeds en er is nog niks meer bekend.
Voorlopig ga ik dus niet meer met mijn paard in het bos rijden daar. Het risico zit erin dat er nog meer van die gaten zitten.
Citaat:Ik vind dit geen morbide "grappenmaker" eerder een potentieel gevaar voor de samenleving,
hopelijk geneest de arme man snel
Citaat:Maar als je logisch nadenkt... een draadje spannen werkt dan wellicht beter, en is minder werk dan een kuil graven... dus of die persoon is heel dom, of het is toch iets van een stroper?
of hondenhater of paardenhater.