Wat ik nou toch lees..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Re: Wat ik nou toch lees..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 03:47

Misschien had ze labello op een gekke plek gesmeerd Tong uitsteken
Een tijdje geleden ging er toch een gerucht dat er parkietensperma in labello zit??? *LOL*

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 03:55

absque_dubio schreef:
Sorry ik moest best wel lachen. Huilen van het lachen
Welke moeder haalt zoiets in dr hoofd? Echt wat er met haar mis is.. Scheve mond Hoop dat het jongetje nu een wat normaler leven krijgt, en hoop ook dat ie zich bij mensen beter gaat voelen dan bij vogels.
en idd, een virtuele voliere, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Volgens mij bedoelen ze dat het jongetje opgesloten zat in dat appartement zoals vogels in een volière Blond

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 10:51

jeetje arm jongetje, kan me er niet veel bij voorstellen,
dat mag gewoon niet gebeuren hoor.. vraag me af wat er nu met de moeder gebeurt?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:14

Jakary schreef:
Volgens mij bedoelen ze dat het jongetje opgesloten zat in dat appartement zoals vogels in een volière Blond

En wat zijn dan de tientallen vogels en de daarbij horende uitwerpselen Verward Als je die alleen op een plasma scherm ziet is dat niet zo heel erg! Snap niets van het artikel, het is iig niet logisch! Of geschreven door iemand die niet weet dat virtueel niet in dit verhaal past Verward

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:25

annepanne schreef:
Citaat:
virtuele volière, omgeven door tientallen vogels met de bijhorende uitwerpselen.

Ben ik dan de enige die zich afvraagt hoe er in godsnaam uitwerpselen uit een virtuele voliere kunnen komen???

Raar verhaal!!

Nee hoor, was ook het eerste wat ik dacht Bloos Haha!
Wellicht kunnen ze dat jochie mensentaal leren, kan ie fungeren als tolk met vogels. En heel rijk worden als vogelpsychiater!

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:47

Liesje89 schreef:
Misschien had ze labello op een gekke plek gesmeerd Tong uitsteken
Een tijdje geleden ging er toch een gerucht dat er parkietensperma in labello zit??? *LOL*

Aah gatver Huilen van het lachen

Ik weet ook niet echt wat ik me nou bij een virtuele voliere moet voorstellen. Nagelbijten / Gniffelen

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:15

Een voliere met plasmaschermen (virtueel) kan ik niet voorstellen, in Rusland heeft men al geen stuiver om de kont te krabben, laat staan voor een haffel plasmaschermen.

Vraag me af in hoeverre dit verhaal waar is en hoe dit opgelost gaat worden.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:17

Haha, dat lijkt me eigenlijk best wel grappig. Huilen van het lachen
Maar die moeder is gek in d'r hoofd. Omg, wie voed z'n kind nu op als een vogel. Huilen van het lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 13:44

Dat is wel heel apart!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 13:54

Cavaliere schreef:
jeetje arm jongetje, kan me er niet veel bij voorstellen,
dat mag gewoon niet gebeuren hoor.. vraag me af wat er nu met de moeder gebeurt?

Jah ik ook, het is vandaag ook een aantal keer op de radio geweest hoorde ik net..
Maar ook ik ben indd benieuwt wat er nu met moeders gebeurt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 13:59

Eigenlijk is dit hélemaal niet grappig.

Dit is verwaarlozing in de allergste vorm.
Dit jongetje is niet de eerste. Er zijn meerder 'Mowgli'-kinderen bekend. Volgens mij was Mowgli trouwens gebaseerd op het verhaal van zo'n kind.
Er bestaat bv een jongen die letterlijk is opgegroeid met de wolven in het wild. Toen de onderzoekers hem vonden, kon hij niet eens rechtop lopen. Hij liep op vier benen als wolf, gromde en huilde en gedraagde zich precies als een wolf.

Ook mensen kunnen kinderen zo ver krijgen. Wie geïntresseerd is, moet de film 'mockingbirds don't sing', maar eens gaan kijken. Dit is een film, maar het hele verhaal is echt gebeurd.
Er was in Amerika een 14-jarig meisje gevonden in een kleine kelder in het huis, vastgebonden op een stoel. Altijd zwaar mishandeld en verwaarloosd door haar ouders. Die zeiden nooit een woord als ze haar eten kwamen geven, ze gromde en blafte alleen maar naar haar.

Toen de mensen haar uit de kelder bevrijdden, kon ze geen woord spreken. Ze kon totaal niet met andere mensen omgaan en ze had geen fatsoenregels (ze mastrubeerde gewoon in het openbaar), omdat haar vader altijd naar haar blafte was ze hysterisch bang voor honden en ze reageerde haar woede af door haar armen open te krabben.

Deze kinderen zijn voor het leven getekend. De jongen is nooit in staat geweest fatsoenlijk rechtop te lopen.
Ze hebben nooit leren spreken. Je taalgevoeligheid ligt in je peuter/kleutertijd. Als je toen niet hebt leren spreken, zal het niet meer gaan. Het meisje had na lange intensieve oefening wat woordjes en gebarentaal aangeleerd, maar echt perfect spreken als een 14-jarige heeft ze nooit gekund.

Deze jongen zal niet anders zijn. Hij is enorm zwaar verwaarloosd, en hij zal van zijn leven niet meer functioneren als een normaal persoon.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:03

LZP --> NM

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 14:03

ja het is ook heel ziek!! snap ook niet hoe mensen erbij komen dit hun kind aan te doen..

Ik zal eens naar die film vragen in de videotheek hier Lachen lijkt me wel heel intressant maar ook heel schokkend

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:07

suusiejj schreef:
ja het is ook heel ziek!! snap ook niet hoe mensen erbij komen dit hun kind aan te doen..

Ik zal eens naar die film vragen in de videotheek hier Lachen lijkt me wel heel intressant maar ook heel schokkend

Same over here.

Hoe gruwelijk het ook is, het facineert me wel. Ik snap niet dat soiets kan gebeuren. Maar het klinkt allemaal wel heel logies.

Wel verschrikkelijk hoor! Hoe kan je je bloed eigen kind soiets aan doen?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:32

hmm erg vaag zeg!

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:39

orri schreef:
Ik heb een documentaire gevolgd over kinderen die als peuter door ouders in de steek gelaten worden en door zwerf honden opgenomen worden in de roedel. Deze gedroegen zich ook als honden, heel raar en vreselijk om te zien in welke omstandigheden deze kinderen en honden leefden. Hele wijken zijn daar leegstaand. Dit was in Rusland.

Ja die heb ik ook gezien! Verschrikkelijk hè! Boos!
Daarna kwam volgens mij ook een stuk over kinderen die wel in huis waren opgevoed, maar nooit met andere mensen in contact kwamen en ook nooit buiten huis kwamen. Écht schandalig.
Het zal een hele dobber zijn om dit jongetje klaar te stomen voor "het echte leven". Wat denkt die moeder wel niet. Ooit moet zo iemand toch bij zichzelf gaan denken dat het niet goed kan zijn waar ze mee bezig is? Is ze gewetensloos ofzo?

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:48

Da's echt vreemd. Hoe kan je als ouder nou zo je kind opvoeden, volgens mij is er dan echt iets heel erg mis met je.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:49

Jeetje dat is apart zeg.
Wat sneu voor die jongen, wat dacht die moeder toen ze hem in een voliere deed ?! Verward

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:11

_Charlotte schreef:
Lijkt me niet dat ze hem in een dierenasiel stoppen hoor Clown

Maar wel erg sneu dat dit gebeurd!!

Hahaha zou ik wel grappig vinden Tong uitsteken .
Maar even serieus, echt zielig voor dat jongentje, vooral dat zijn moeder hem als een vogel behandelde.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:15

Wel heel erg hoor, maar kan het niet laten............... Duivel
Zal hij mooi kunnen zingen ivm het zangzaad dat ie kreeg?! Clown

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 18:49

Sieppus schreef:
Wel heel erg hoor, maar kan het niet laten............... Duivel
Zal hij mooi kunnen zingen ivm het zangzaad dat ie kreeg?! Clown

Hahaha Tong uitsteken erg harde grap maar wel grappig Tong uitsteken

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 22:00

Marijkjuh schreef:
Da's echt vreemd. Hoe kan je als ouder nou zo je kind opvoeden, volgens mij is er dan echt iets heel erg mis met je.

Daar ben ik wel zeker van, ben nogsteeds wel benieuwt wat er met zn ma gebeurt..
en of we er uberhaupt nog iets over horen , maar denk het niet

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 03:24

Hier een slotje.

Citaat:
Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Karl66 @ [NM] Welkom op NM: Nieuws en Maatschappij (update 01/01/08)