Een tijdje geleden ging er toch een gerucht dat er parkietensperma in labello zit???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Sorry ik moest best wel lachen.
Welke moeder haalt zoiets in dr hoofd? Echt wat er met haar mis is..Hoop dat het jongetje nu een wat normaler leven krijgt, en hoop ook dat ie zich bij mensen beter gaat voelen dan bij vogels.
en idd, een virtuele voliere, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Jakary schreef:Volgens mij bedoelen ze dat het jongetje opgesloten zat in dat appartement zoals vogels in een volière
annepanne schreef:Citaat:virtuele volière, omgeven door tientallen vogels met de bijhorende uitwerpselen.
Ben ik dan de enige die zich afvraagt hoe er in godsnaam uitwerpselen uit een virtuele voliere kunnen komen???
Raar verhaal!!
Liesje89 schreef:Misschien had ze labello op een gekke plek gesmeerd
Een tijdje geleden ging er toch een gerucht dat er parkietensperma in labello zit???
Cavaliere schreef:jeetje arm jongetje, kan me er niet veel bij voorstellen,
dat mag gewoon niet gebeuren hoor.. vraag me af wat er nu met de moeder gebeurt?
suusiejj schreef:ja het is ook heel ziek!! snap ook niet hoe mensen erbij komen dit hun kind aan te doen..
Ik zal eens naar die film vragen in de videotheek hierlijkt me wel heel intressant maar ook heel schokkend
orri schreef:Ik heb een documentaire gevolgd over kinderen die als peuter door ouders in de steek gelaten worden en door zwerf honden opgenomen worden in de roedel. Deze gedroegen zich ook als honden, heel raar en vreselijk om te zien in welke omstandigheden deze kinderen en honden leefden. Hele wijken zijn daar leegstaand. Dit was in Rusland.
_Charlotte schreef:Lijkt me niet dat ze hem in een dierenasiel stoppen hoor
Maar wel erg sneu dat dit gebeurd!!
Sieppus schreef:Wel heel erg hoor, maar kan het niet laten...............![]()
Zal hij mooi kunnen zingen ivm het zangzaad dat ie kreeg?!
Marijkjuh schreef:Da's echt vreemd. Hoe kan je als ouder nou zo je kind opvoeden, volgens mij is er dan echt iets heel erg mis met je.
Citaat:Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.