Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corine1981

Re: Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:53

sarabande schreef:
Moslim landen beginnen al Nederlandse producten te boycotten, dit opgeteld met de kosten voor de verhoogde beveiliging voor Wilders zou het wellicht eens tijd worden om zijn kiezers te vertellen hoeveel Wilders hen kost....en wat hij intussen heeft opgebracht Verward

Ik denk dat de mensen die op Wilders gestemd hebben echt niet per definitie allemaal nu nog achter hem staan. Toen hij gekozen werd paste hij wel op met dit soort rare uitspraken en was hij nog een stuk gematigder...
Wat er gebeurt is na al dat blonderen is zijn kiezers wsl ook een groot raadsel.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:55

Ik vind het een beetje Hitler praktijken: eerst het volk in de hand spelen en daarna misbruik maken van de goedgelovigheid. Brr..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:30

Redrumfox schreef:
En terecht. Van mij mogen ze 'm schieten.
Je moet gewoon met je fikken van andermans geloof afblijven, hij had dit heus wel zien aankomen maar ondanks dat gaat hij alsnog tegen de wind in. En tja, dan kan je dit verwachten.

Volgens mij heeft hij het precies zo uitgedacht: Hij gooit eerst kolen op het vuur, de extreme moslims komen in opstand (wat volgens hun cultuur niet bij een woordwisseling blijft) en daardoor zijn zij de pineut en krijgt de Islam een nog slechtere naam. Wilders zal nu ook een slechte naam krijgen maar dat interesseert hem volgens mij helemaal niks, zolang hij zijn zin maar krijgt.

Het is gewoon een vieze smeerlap die alles op loopt te fokken, je zult zien dat anderen hier de gevolgen van gaan voelen en dat hij er met een lach vanaf komt. Nee dat gun ik hem niet, van mij mogen ze hem hebben. Lachen

Redrumfox schreef:
Actie Reactie. Knipoog
Raccisten horen niet op deze aarde thuis, zij maken anderen het leven moeilijk en daar hebben ze het recht niet toe.

Jij bent zelf geen haar beter, ik zou maar eens op mijn woorden passen. Dergelijke uitspraken kunnen gewoon niet en zijn tien keer erger dan wat Wilders uit kraamt.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:35

Dat ga ik zeker niet doen. Mensen die zulke uitspraken doen over mensen die zogenaamd anders zijn moeten gestraft worden. Lachen

Ik ben wel degelijk een haar beter: ik heb respect voor de medemens in tegenstelling tot Wilders, ik heb alleen géén respect voor mensen die anderen pijn doen. Ik vind alle mensen lief, echt állemaal. Totdat ze anderen kwetsen of bewust pijn doen (mentaal of fysiek), dan ben ik niet zo aardig meer.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:47

Zat er dik in dat dit ging gebeuren! Het valt me nog mee dat het zo lang duurt...
Kijk maar eens naar Pim Fortuyn en Theo van Gogh, mensen die duidelijk wisten hoe ver het al in dit land is.
Over 10 jaar is dit een moslimland als we niet oppassen, kijk maar eens naar de spaarvarkentjes van de Fortis, te belachelijk voor woorden en wij pikken dit allemaal maar...
En ik ben niet tegen moslims ofzo, er zitten best goede tussen, alleen moeten wij ons gaan aanpassen en daar baal ik een beetje van. (krijg toch weer heel bokt over me heen, maar dat interesseert me niet, het is mijn mening en als je dat niet aanstaat lees je het maar niet Knipoog )

Ik vind het overigens wel een beetje triest dat Nederland nu ook 'gevaar' loopt, maar goed, eerst zien dan geloven he! Clown Ik geloof er allemaal niet zo in, ze hebben wel vaker grootspraak Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:52

heeft iemand die film trouwens al gezien???????????

Iedereen weet zo goed hoe deze is.....

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:58

KiWiKo schreef:
heeft iemand die film trouwens al gezien???????????

Iedereen weet zo goed hoe deze is.....

Hij is volgens mij nog niet eens af...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:01

maar iedereen heeft al wel een oordeel begrijp ik over iets wat nog door niemand gezien is............... hmzzzz vreemd

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:05

De film interesseerd me eigenlijk niet zo....Het maakt me in principe helemaal niet uit waar het over gaat. Maar ik vind wel dat wanneer er serieus gevaar is voor de Nederlandse bevolking de politiek de film gewoon moet verbieden.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:06

KiWiKo schreef:
maar iedereen heeft al wel een oordeel begrijp ik over iets wat nog door niemand gezien is............... hmzzzz vreemd

KiWiKo, dat is nu juist het punt.
Het gaat niet om de film zelf... Wilders ZEGT dat ie zo stuitend is... Maar feit is dat zijn uitspraken en de commotie eromheen maken dat de film onder de aandacht gekomen is van dat stelletje extremisten in het M.O.
Als hij zijn mond had gehouden en die film (die alleen nog maar kan tegenvallen in mijn ogen) gewoon had uitgegeven, had ie in de videotheek vast nooit gekomen Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:09

misschien is het wel een stuitend positieven film..................

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:10

Dan krabt Al Qaida zich nog wel eens achter de oren, denk ik.. Haha!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:11

mischien goed als de CristenUnie ofzo en/of Balkenende zelf (dat zou het mooiste zijn) er een film tegenover zet van de integratie, wat er allemaal voor positiefs gebeurd in NL,
de Christenen, die ook gewoon hun Bijbel willen kunnen lezen,
en hoe we als Christelijk land (want dat zijn we toch?) met onze medemens om willen gaan.
zodat duidelijk wordt dat Wilders absoluut niet synoniem staat voor Nederland!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:25

Marigold schreef:
en hoe we als Christelijk land (want dat zijn we toch?)

Nee, dat zijn we niet. Nederland is een vrij land en er wonen Christenen... Net zoals een heleboel anderen.
Geen enkel land is overigens van een geloof... Het wordt bezet door mensen die een bepaald geloof aanhangen en helaas zorgt dat maar al te vaak voor heel veel ellende.

Marigold schreef:

Ik denk dat Wilders geen synoniem kent Haha! Gelukkig ook maar, er zou nog zo'n gek opstaan... pfff.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:27

Citaat:
mischien goed als de CristenUnie ofzo en/of Balkenende zelf (dat zou het mooiste zijn) er een film tegenover zet van de integratie, wat er allemaal voor positiefs gebeurd in NL,
de Christenen, die ook gewoon hun Bijbel willen kunnen lezen,
en hoe we als Christelijk land (want dat zijn we toch?) met onze medemens om willen gaan.

Was het maar zo simpel...vind het best een goed idee eigenlijk Haha!

Alleen is het wel een punt dat die integratie nou eenmaal niet goed loopt bij veel moslims. Hoewel, bij een aantal gaat het ook wél goed en daar hoor je helaas weinig over.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:35

Dat zou inderdaad een hele goede actie zijn Marigold.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:36

hoe kan je nou een tegenfilm maken op iets wat nog helemaal niet bekend is Haha! Haha!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:38

Ik zou dat een hele slechte actie vinden.
Nederland is geen christelijk land. Wat veel mensen ook lijken te vergeten is dat we hier een scheiding van kerk en staat kennen.

Het punt is wat mij betreft ook dat als je je als christelijk land zou gaan profileren, je eigenlijk toegeeft dat anderen hier niet thuis horen.

Trouwens, ik zou weleens willen zien hoe de christenen reageren als iemand een anti-christelijke film zou maken. Waarin de guwelen uit de bijbel breed uit gemeten worden en compleet uit zijn verband gerukt worden...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:39

KiWiKo schreef:
hoe kan je nou een tegenfilm maken op iets wat nog helemaal niet bekend is Haha! Haha!

Er zijn een aantal mensen die het aan het doen zijn, zeggen ze Clown

Volgens mij is het gewoon een grote truc. Is er helemaal geen film ofzo...

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:40

KiWiKo schreef:

Dat vraag ik me ook af maar er is wel al een anti-Wilders-film te zien op You Tube.
De meiden die in deze film spelen worden inmiddels ook al bedreigd, was net op het nieuws...

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:48

Het wordt steeds gekker met de wereld.

wat ook klopt volgens sommige overtuigingen/geloven: in 2012 komt er een bijzondere ommekeer van alles wat wij kennen...
Hoe of wat, don't ask, maar geloof dat verschillende culturen (waaronder bijv de Maya's) ervan overtuigd waren dat in 2012 (volgens onze Christelijke jaartelling) de wereld verandert.. Mensen veranderen (qua inzicht ed).

Tot die tijd echter, wordt de wereld steeds gekker, extremer, onderdraagzamer en moet iedereen opletten.
Sinds ik dat ooit gelezen heb kan ik niet helpen daar steeds aan terug te denken... Dat we nu idd in een rottempo op 2012 afstormen en alle normen en waarden die we kenden, helemaal compleet verdwenen lijken.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:53

2012 zou toch juist een positieve spirituele omkeer zijn? RunningKawa had daar geloof ik wel het 1 en ander verstand van.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:56

Redrumfox schreef:
2012 zou toch juist een positieve spirituele omkeer zijn? RunningKawa had daar geloof ik wel het 1 en ander verstand van.

Daar verschillen de meningen over, maar ook ik ben er van overtuigd dat het positief zal zijn.
Iedereen is het er wel over eens dat TOT die tijd (zoals ik schreef) de wereld steeds gekker wordt...
Letterlijk Knipoog

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:07

KiWiKo schreef:

Al dat gehittepetit en gedoe idd om iets wat nog niet eens te zien is....
Ik lach me kapot als DE FILM een plaatje met een middelvinger is en de tekst : zo snel is Nederland knettergek te krijgen.
Iedereen staat al op zn achterbenen en niemand weet eigenlijk waarom.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:08

corine1981 schreef:
Redrumfox schreef:

Daar verschillen de meningen over, maar ook ik ben er van overtuigd dat het positief zal zijn.
Iedereen is het er wel over eens dat TOT die tijd (zoals ik schreef) de wereld steeds gekker wordt...
Letterlijk Knipoog

Hier staat er het 1 en ander over (voor de liefhebber..)
http://www.daanspeak.com/Maya01.html

Maar goed: nu weer ontopic. Lachen