En misschien heb ik te snel geoordeeld, zou kunnen. Na een toelichting ben ik ook echt niet te beroerd om dit toe te geven

Alleen moet je niet onze Westerse normen en waarden en verwachtingspatronen loslaten op een Argentijns meisje.
Zeker, iemand die geschoold kan worden en verder gezond is, kan ook werken. Maar in Latijns Amerika is scholing niet zo vanzelfsprekend als hier.
En een taboe op sex voor het huwelijk staat hier volgens mij los van. Met het 'taboe' op voorbehoedsmiddelen doelde ik erop, dat ze daar niet zo vrij verkrijgbaar zijn als hier en dat je als meisje daar absoluut geen condooms gaat kopen. En naar de huisarts voor de pil ( als je die daar al krijgt? ) zal je ook niet snel doen.
Het was absoluut niet slim van haar om zwanger te worden, maar we weten niet wat er gebeurd is..
Het staat inderdaad niet in het nieuwsbericht dat ze verkracht is, maar dat sluit niet uit dat het onvrijwillige sex was..
In Latijns Amerika viert criminaliteit en corruptie nog steeds hoogtij.....een welgestelde man die graag gebruik maakte van haar ' als je verteld wat er gebeurd is, doe ik dit en dat met jou familie '
Kortom je weet het niet.....