Shadow0 schreef:Ik vind het knap dat BNN het elke keer voor elkaar krijgt zoveel ophef te genereren en dat zonder dat ze (naar mijn mening) de morele grenzen uit het oog verliezen en te ver gaan. Ook hier pleuren ze niet zomaar een blik bloot op tv, maar zenden ze de film pas laat op de avond uit, met een heleboel context eromheen. Daarnaast - het is een film van 36 jaar oud, wie maakt zich daar nou druk om?Nou ja, Rouvoet dus, dat mag, maar je loopt dan toch wel een heel ietseltje achter de feiten aan, of niet?
(En als de staat dan zo betrokken wil zijn bij de omroepen - wat mij geen goed idee lijkt - dan mogen die religieuze gezangen er ook wel af lijkt mij? Maar we hebben ervoor gekozen om de omroepen zelf invulling te laten geven aan de zendtijd, inclusief religieuze gezangen en inclusief controversiele onderwerpen. Da's vrijheid he)
Persoonlijk heb ik het idee dat meneer Rouvoet zich al de hele week verheugd op deze film, ik vind het zoooo'n enge man.
Het enige wat je ziet in die film zijn enorme bossen haar boven en onder en verder is die film zo stokoud dat het gewoon een lachwekkende film is.