katiavl schreef:Ik vind het een goed idee, mij mogen de milieu onvriendelijke autos veel duurder worden, of van de baan.
Katia, dr worden nog steeda auto's verkocht die een op drie rijden, dat zijn auto's van 2008, mijn auto uit 1997 is een stuk zuiniger, daarom slaat deze maatregel nergens op,
Maar goed ze moeten ergens beginnen, dus beginnen ze bij de oude hokken...(Terwijl het dus absoluut niet rieel is)
Morrie schreef:lekker dan weer, ik ga per 1 maart in A;dam werken,
Kan je niet met het openbaar vervoer? Ik heb ook een tijd die kant uitgereist, maar stond alle dagen uren in de file, qua tijd en geld zou ik een hoop in mn zak houden als ik met de trein zou gaan.
Gelukkig werk ik daar niet meer, die file ik werd er gestoort van.
Wij zeggen al tegen de concument, stop toch met die roetfilters, wat nu als dr daarna weer een maatregel komt heb je voor niets geinvesteerd....
rijoyco schreef:Maar dit mogen de autobezitters beslist niet nemen, nee want dan wordt er geen accijns meer betaald....*zucht*
Dr zijn wel mensen die dr op rijden hoor

jaantsje schreef:Dus hier mogen wij straks niet meer mee in Amsterdam komen? Dit is echt weer zo'n regel waar ik de kriebels bij krijg.
Nee heb je goed begrepen, je zult met het OV moeten gaan.
Lovely schreef:Het eerste wat in mij opkomt is de vraag of deze maatregel ook gaat gelden voor die stads- en streekbussen, want als er iets je het ademen belet als je erbij in de buurt bent, dan zijn het wel die ouwe bakken van het GVB.
Dat zie je verkeerd