Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
steeffie schreef:Het klinkt in dit stukje anders eerder als doodslag dan moord.. Maar goed, heel lang zal hij het waarschijnlijk niet meer volhouden dus ach, dit of bv 10 jaar maakt waarschijnlijk weinig verschil
esperance schreef:Vind het niet zo raar dat hij moet gaan zitten.. Levenslang is levenslang. Hij weet nu ook dat hij daar zal sterven, en nooit meer op vrijevoet zal zijn..
esperance schreef:Vind het niet zo raar dat hij moet gaan zitten.. Levenslang is levenslang. Hij weet nu ook dat hij daar zal sterven, en nooit meer op vrijevoet zal zijn..
Schimmelig schreef:Sjah, 97 zijn geeft natuurlijk geen vrijwaring om een moord te plegen, maar ja.. als het per ongeluk is gegaan?![]()
In zo'n Indiase cel is ie waarschijnlijk toch met een week dood.
Snoop_fan schreef:Haha, ipv levenslang hadden ze 2 jaar kunnen zeggen, komt toch op het zelfde neer
Tallie_Ho schreef:Ik weet niet, het is terecht, hij heeft iemand omgebracht.. Aan de andere kant, stop die man in een tehuis en laat hem daar gewoon niet meer uit los. Ik geloof niet dat het een pretje is in zo'n gevangenis..
Tallie_Ho schreef:Ik weet niet, het is terecht, hij heeft iemand omgebracht.. Aan de andere kant, stop die man in een tehuis en laat hem daar gewoon niet meer uit los. Ik geloof niet dat het een pretje is in zo'n gevangenis..
Skitter schreef:Ja maar dat heeft ook iemand van 30 die levenslang krijgt...