Maar omdat jij me niet in mijn standpunt kunt vinden ga je maar zeggen dat ik ze niet gelezen heb

Hoe stop je een discussie en sla je het kapot...
En moeten doe ik niks...ja doodgaan...is het enige in het leven wat ooit moet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:nee die docu's zijn er niet om de mensen bang te maken... die docu's zijn er om te laten zien hoe fragiel de wereldeconomie op dit moment is.
Dat zeg ik toch ook, dat amerika net zo afhankelijk is van azie als andersom, net als dat europa kwa import en export en kwa geld uitwisselen afhankelijk is van de rest van de wereld. Je benadrukt alleen maar wat ik zeg, als amerika valt, valt Azië ook, valt europa ook, misschien niet zo hard als de States, maar we vallen wel. En dan maar eens zien hoe vriendelijk alle landen voor elkar zijn en hoe vriendelijk alle regeringen zijn om hun eigen landje te redden...
Amerikanen hebben er echt geen invloed op hoor, of die dollar valt of niet. Nou jah, behalve Bush dan, als die eens minder geld dat het land NIET heeft zou pompen in Irak, misschien dat er dan nog iets te redden valt...
MAar goed, nogmaals dit is enorm offtopic, het was maar een voorbeeld.
Schimmelig schreef:Edit: Wat betreft die docu's, deze zijn er om mensen bang te maken! Ze doen hun werk dus goed lees ik
Schimmelig schreef:Correct me if I'm wrong, maar die docu's triggeren een respons van de massa en dat is doorgaans 'angst' en dat is niet geheel zonder reden.
Ik kon uit jouw tekst niet echt opmaken dat het een wederzijdse uitwisseling was voor de Edits en inderdaad het heeft niks met vingerafdrukken te maken
Shadow0 schreef:runningkawa schreef:doem scenario's uit een slecht geregiseerde film...
Het zijn geen doemscenario's, ze zijn al gebeurd.
Lovely schreef:Shadow0 schreef:Het zijn geen doemscenario's, ze zijn al gebeurd.
Kun je daar misschien concrete voorbeelden van noemen, concreter dan 'verhalen over het voormalige oostblok'?
runningkawa schreef:Ik denk namelijk ook dat dat geen werkelijkheid is
BartVB schreef:Lovely: Recent voorbeeldje:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/europa/article884947.ece
Runningkawa: IMO is een Wilders een van de mensen die het minder met ons voorhebben. Als je het mij vraagt zijn er eng veel mensen in Europa die zich kunnen vinden in de ideeën van b.v. een Wilders.
runningkawa schreef:En wat heeft wilders in te bregen?
Niks,hij wordt door iedereen uitgelachen.
Maar ik geloof wel dat je niet de intentie van mijn bericht begrijpt verder
BartVB schreef:Lovely: Recent voorbeeldje:
http://www.nrcnext.nl/nieuws/europa/article884947.ece
Runningkawa: IMO is een Wilders een van de mensen die het minder met ons voorhebben. Als je het mij vraagt zijn er eng veel mensen in Europa die zich kunnen vinden in de ideeën van b.v. een Wilders.