Agent gooit invalide uit rolstoel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: Agent gooit invalide uit rolstoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:40

Meetje22 schreef:
Arrabel schreef:
Ik snap dat je zonder benen EN armen geen auto kan rijden,maar als je armen het nog doen,dan kan het dus wel. Lachen

Idd, dan rijden ze in een automaat en kun je remmen of gas geven doormiddel van hendels naast het stuur.
Ken iemand met zo'n wagen en ik vermoed dat onze dochter ook zo'n aangepaste wagen zal krijgen in de toekomst( mist beide onderbenen).
Zover ik weet mag je met 2 protheses niet eens in een gewone wagen rijden.
Uuh,dat schreef ik,niet Arrabel. Clown

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:46

Arrabel schreef:
Gewoon er uit gooien die hap...

Je leest steeds meer over de verharding van de maatschappij en dat mensen geen respect meer hebben voor elkaar en elkaar de meest vreselijke dingen aandoen.

Dan vraag ik mij wel eens af wat voor mensen zijn het nu toch die dit soort dingen doen.

Nu weet ik het mensen als Arrabel.
Als ik in haar profiel kijk dan zie ik een mooie en waarschijnlijk gezonde vrouw.
Heel triest dat er achter dat mooie koppie totaal geen inlevingsvermogen zit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:49

Ik heb verschillende vrienden die in een rolstoel zitten door spierziekten, ik kan me echt kwaad maken over ondoordachte opmerkingen hierover.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:57

Tinkerloos schreef:
Uuh,dat schreef ik,niet Arrabel. Clown

woepsie,sorry,verkeerd gequote Haha!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:09

Sommige hier zijn wel apart zeg.. Dit is zeker niet grappig.. Gewoon door en door triest en zeer schokkend!!! Die agent moet gewoon ontslagen worden..
Snap echt niet dat hier mensen me kunnen lachen, je zou het zelf maar eens wezen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:12

Arrabel schreef:

Dit is nu al het tweede topic waarin ik van die respectloze reacties van je lees
Je kunt niet met giswerk weten wat er met deze man aan de hand was. Feit blijft dat de politieman verkeerd gehandeld heeft. Ik vind het schandalig wat de agent doet, maar ook schandalig dat mensen hier om kunnen lachen. Heel schokkend..

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:13

Nah, wat een ongelofelijke domme actie van die agent.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:14

ik vind het aso dat de agent dat doet maar kan het wel voorstellen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:02

Ik vind het schandalig dat zoiets kan gebeuren en ik vind de reactie van TS ook schandalig, eerlijk gezegd Gestoord . Natuurlijk moet iedereen op de weg zich aan de regels houden, dat lijkt me niet meer als normaal. Maar deze man was blijkbaar echt invalide, dus dan mag die agent zich de ogen uit zijn kop schamen. Ja

Overigens kun je je auto aan laten passen als je verlamd bent, hoor, voor degenen die zich afvragen of invaliden nog wel kunnen rijden. Mijn zwager heeft MS, zit in een rolstoel en kan prima autorijden in een auto die aangepast is (hij gebruikt zijn armen) aan zijn beperkingen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 20:28

Cayenne schreef:
Arrabel schreef:

Dit is nu al het tweede topic waarin ik van die respectloze reacties van je lees
Je kunt niet met giswerk weten wat er met deze man aan de hand was. Feit blijft dat de politieman verkeerd gehandeld heeft. Ik vind het schandalig wat de agent doet, maar ook schandalig dat mensen hier om kunnen lachen. Heel schokkend..

Idd.... toevallig was dat andere het eerste topic dat ik las toen ik ging bokken en dit het 2e... ben benieuwd wat ik nog meer tegen ga komen.... Lips are sealed

Maakt het er niet echt gezelliger op..

Heel erg wat hier gebeurt is, ik snap ook echt niet dat mensen dit grappig vinden...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 20:32

Wat enorm respectloos is TS in dit verhaal. Ik wordt hier echt niet goed van. Je reinste discriminatie en zover ik weet is dat verboden op bokt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 20:37

Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Daarom hier een slotje.