Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieppus schreef:Ik heb hier geen medelijden mee, als ik 110(bijvoorbeeld) ben en ik hoor de spoorbomen...Dan zet ik hoe dan ook de sprint erin!
Als ze werkelijk zo slecht ter been was dan hadden ze haar niet zonder begeleiding weg moeten laten gaan.
Voor sommigen van jullie hard, maar zo denk ik er nu eenmaal over.
Sieppus schreef:Ik heb hier geen medelijden mee, als ik 110(bijvoorbeeld) ben en ik hoor de spoorbomen...Dan zet ik hoe dan ook de sprint erin!
Als ze werkelijk zo slecht ter been was dan hadden ze haar niet zonder begeleiding weg moeten laten gaan.
Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven. Je kunt hier topics kwijt over zaken die je opvallen in de huidige maatschappij of voor het bespreken van nieuwsberichten. NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.