Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spaikey schreef:Het schijnt dat zondagavond een aantal jongeren dit ook al heeft geprobeerd. Op de snelweg rennen en proberen over te steken. Naar wat ik heb gehoord zat deze jongen er toen ook bij. Er gaat zelfs een gerucht in ons buur dorp dat het vrijwillig was en geen ongeluk....Ik hoorde zelfs dat een groep jongeren uit Tienray dit soort dingen vaker doet. Het schijnt ook dat hun andere jongeren proberen over te halen dit soort spelletjes mee te spelen.Maar ja dit zijn dingen die ik hier in de buurt heb gehoord, weet niet of het allemaal waar is natuurlijk.
A_lette schreef:Dacht dat het namelijk verboden is om een snelweg lopend over te steken.
auk schreef:A_lette schreef:Dacht dat het namelijk verboden is om een snelweg lopend over te steken.
Joh? Echt waar?
jesse_rulez schreef:Spaikey schreef:Het schijnt dat zondagavond een aantal jongeren dit ook al heeft geprobeerd. Op de snelweg rennen en proberen over te steken. Naar wat ik heb gehoord zat deze jongen er toen ook bij. Er gaat zelfs een gerucht in ons buur dorp dat het vrijwillig was en geen ongeluk....Ik hoorde zelfs dat een groep jongeren uit Tienray dit soort dingen vaker doet. Het schijnt ook dat hun andere jongeren proberen over te halen dit soort spelletjes mee te spelen.Maar ja dit zijn dingen die ik hier in de buurt heb gehoord, weet niet of het allemaal waar is natuurlijk.
Wat een gekken!Die arme bestuurders schrikken zich rot!
Hopelijk realiseren ze zich nu waar ze mee bezig zijn..
SannevdM schreef:auk schreef:Joh? Echt waar?
Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is....