Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:Nee ik ben het er niet mee eens. Want diegene die al 10 jaar zijn rijbewijs heeft hoeft de regels niet per sé nog te kennen. In 10 jaar ontwikkel je een eigen rijstijl en vaak wijkt men toch wat vaker van de regels af.
Henrieke schreef:Karin_88 schreef:Ik heb het er wel eens met mijn vroegere instructeur over gehad, ik ben zelf 19, en heb van de zomer mijn rijbewijs gehaald, maar ik vind zelfs dat je vanaf je 18e rijles zou mogen krijgen, en vanaf je 19e je rijbewijs...
Maar dat ben ik
Ja als je al 19 (of ouder) bent dan maakt het je/mij ook niets uit, maar als je dat niet bent dan baal je wel flink dat je nog niet in de auto mag!
Sterre schreef:Lezen jullie allemaal helemaal niet, of gewoon niet goed?!1
Als je je rijbewijs met 17 jr. haalt, les je gewoon bij een rijschool, net zoals je dat als 18-jarige doet!! Je moet ook examen doen, net als een 18-jarige!
Ipv meteen te worden "losgelaten" in het verkeer, moet je nu totaan je 18de levensjaar met begeleiding rijden.
Er veranderd dus niets aan het rijschool systeen, behalve dat je een jaar eerder je rijbewijs kan halen!
Sterre schreef:Als je je rijbewijs met 17 jr. haalt, les je gewoon bij een rijschool, net zoals je dat als 18-jarige doet!! Je moet ook examen doen, net als een 18-jarige!
Ipv meteen te worden "losgelaten" in het verkeer, moet je nu totaan je 18de levensjaar met begeleiding rijden.
Er veranderd dus niets aan het rijschool systeen, behalve dat je een jaar eerder je rijbewijs kan halen!
Biepje schreef:Tuurlijk mag het in België wel, ik ben beginnen rijden op de dag na mijn 17e verjaardag
Karin_88 schreef:maar je hebt toch geen pedalen aan de andere kant?? Lijkt me toch dat je in moet kunnen grijpen
Celia schreef:Ik heb er geen problemen mee, zie je dan zo vaak in de krant staan : ongeluk gebeurd met persoon zonder rijbewijs die leerde rijden???? Ik dacht het niet!
Karin_88 schreef:maar je hebt toch geen pedalen aan de andere kant?? Lijkt me toch dat je in moet kunnen grijpen