boete door overstekende kat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: boete door overstekende kat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:11

Hey, dat is nog eens een idee Pling

Knipoog

Maar ken nog wel wat meer dingen waarvoor ik door wil rijden Ja
Zeg ik gewoon dat ik groen had (groen gras, groene bomen, groen is groen...toch? )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:34

Wat een belachelijke actie van die politieagent, beetje menselijk sociaal inzicht kan die dienaar wel gebruiken,
hoop dat die man zijn boete niet hoefte te betalen anders ben ik
nog wel bereid om dr een deel aan mee te betalen.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:13

Hier valt toch gewoon je mond van open, dat snap je toch niet. Ze hebben echt niks beters te doen he in Nederland. Terwijl de echte dingen die moeten worden opgelost laten ze links liggen.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:14

Belachelijk.
Ik zou inderdaad het gaan aanvechten!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:14

Wat een eikels Boos!
Boete voor negeren van rood licht, boete voor negeren van groen licht. Je mag ook niks zeg!
Ik wist niet eens dat je daar een boete voor kon krijgen Ziek

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:32

Ik denk dat het aangevochten moet worden. En dat die politie aangesproken moet worden door zijn meerdere. WAnt opzettelijk dieren aanrijden alleen maar omdat het groen is, dat zijn slechte ontwikkelingen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:50

spekkiejnfu schreef:
Het schijnt wel een verkeersregel te zijn, althans.. als ik mijn biologieleraar moet geloven. Toen zijn vrouw rijles kreeg en er stak een konijn over stopte de rij-instructeur een voet onder het rempedaal omdat het ongelukken kan veroorzaken.. ofzo..
zelf ben ik het er absoluut niet mee eens en vind ik echt niet dat zoiets beboet mag worden.. de agenten stonden er nota bene zo goed als naast!

Ik heb eens tijdens rijles gehad dat ik 100 reed op een viaduct. Trapt ineens de instruteru keihard op de rem omdat er een mus in de berm zat. Beest bleef zitten waar hij zat, maar ik schrok me hartstikke lam. Nagelbijten / Gniffelen Ik had het er net nog over met mijn moeder. Alle regels zijn zo krom als het maar kan. Als je ze nodig hebt, gelden ze niet, kan je ze missen als kiespijn, dan zit je er wel mee. Ik vind het overigens ook belachelijk. Een dier is wat mij betreft niets minder als een mens. Ze hebben gewoon pech dat mensen ontzettend dominant en destructief zijn.

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:54

Het slaat helemaal nergens op Boos!
Dus dan volgende keer ook maar doorrijden als er een kind oversteekt?? Frusty Gestoord

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:58

Lekker triest. Als hij de kat overreden had kreeg hij wssl. een boete wegens dood maken van een dier.
Zou het aanvechten.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:03

waarschijnlijk had de agent moeite zijn minimum boete bedrag te halen,en ging hij maar even €75 uitdelen aan een goed burger......pff moet niet gekker hoor.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:20

Belachelijk.. Als hij nou midden op de snelweg op z'n rem ging snap ik dat hij daarvoor bekeurd wordt, dat is levensgevaarlijk, maar even bij het stoplicht wachten tot de kat is overgestoken.. zo'n man verdient een compliment Lachen

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:48

Wat zijn het ook een stelletje Gestoord !!!!!

Ik heb al meerdere dingen met de politie meegemaakt en als je het mij vraagt zijn ze bijna allemaal zo gek als een deur.
Als je op de politieschool wilt dat testen ze je eerst of je wel gek genoeg bent... Gestoord

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:56

tjonge jonge, overijverig zijn is ook een vak... En het halen van zijn aantal bonnen is toch meestal pas eind van het jaar, dus meneer vond zich nu blijkbaar erg goed dat hij deze man bekeurde...