Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Dat is dus niet waar. Je kunt iemand alleen vast zetten als er een ernstige verdenking is en bij misdrijven waar meer dan (ik dacht) 3 jaar gevangenisstraf voor staat. Ze kunnen juist niet zomaar iedereen vast zetten, daarom zegt zo'n bericht al genoeg.
Amy77 schreef:ps, voor jou is het zwaar en zwaar stinkmodder om het maar ff zo te zeggen, het valselijk beschuldigen, ,maar is het met jou ook niet uiteindelijk op de pootjes terecht gekomen? hoe naar ook, ergens mag je blij zijn dat er eindelijk eens wat aan gedaan word, hoe krom alles ook is en hoe stinkmodder ook als je ergens in betrokken word waar je het fijne niet ens van weet, je nergens van bewust bent..
Amy77 schreef:alleen in dit artikel staat dat het om verkrachting gaat en dat is wat anders he, daar zullen vast enigzins bewijzen voor op tafel liggen om deze man in hechtenis te houden..als het om aanranding en onzedelijke handelingen was gegaan zonder verkrachting had deze man ook niet meer vast gezeten waarschijnlijk, tenzij de bewijzen erg groot waren.
ja joh??? dat wist ik niet, ik dacht dat dit op aanranding werd gegooid dan..althans, aantal jaren terug werd dat wel op aanranding gegooid, ongewenste aanrakingen..wat de verkrachting betreft weet ik wel idd dat het met van alles kan zijn, daarom zal er naar mijn idee vast iets gevonden zijn dat die man vastzit.Citaat:Voor jusitie is je vinger ongewenst in een oor steken al verkrachting.
Een ongewenste tongzoen is OOK verkrachting.
Citaat:Ja, ik meen het echt serieus. Zodra er een lichaamsholte gepenetreerd wordt (maakt niet uit waarmee), heet het in juridische termen "verkrachting".