Hij mag van mij de rest van zijn leven rotten in de gevangenis

Dat liedje van Martine mcBride is inderdaad een verdrietig liedje, de eerste keer dat ik het hoorde kreeg ik er tranen van in mijn ogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebelletje schreef:Ik vind trouwens ook dat ze die moeder achter slot en grendel moeten stoppen..want schijnbaar heeft zij ook haar ogen gesloten aangezien dat kind al met 2 gebroken armen rond heeft gelopen!!
Urielle schreef:Ellebelletje schreef:Ik vind trouwens ook dat ze die moeder achter slot en grendel moeten stoppen..want schijnbaar heeft zij ook haar ogen gesloten aangezien dat kind al met 2 gebroken armen rond heeft gelopen!!
Het zou zo maar eens kunnen dat zij ook mishandeld werd
Maar ze hoeven die man niet in de gevangenis te doen hoor, zet hem hier maar een dagje. Dit soort verhalen wekken enge neigingen bij mij op
rindin schreef:Zo'n vent zou je toch hoogstpersoonlijn aan de hoogste boom opknuppen?! Te walgelijk voor woorden. Ik vind 23 tot 47 nog weinig, die moet gewoon zijn leven lang in de cel. Bah!
Urielle schreef:ik kan het me ook niet voorstellen dat je bij zo'n vent blijft maar het gebeurt zo ontzettend veel... vaak hebben die vrouwen ook gewoon geen idee waar naartoe te gaan met de kinderen denk ik, of zijn ze bang dat hij ze opspoort en vermoordt
Er zitten zo ontzettend veel vrouwen en kinderen in die situatie... hard gezegd is misschien nog beter ook voor het meisje dat ze nu dood is. Wie weet hoeveel jaar mishandeling had haar nog te wachten gestaan...
runningkawa schreef:arm arm kindje
En daarvoor ook al mishandeld geweest
Opsluiten en nooit meer los laten en ook eens regelmatig in elkaar timmeren...
Helma_Edda schreef:omg omg omg omg omg omg omg
die spoort toch niet
je dochter doodslaan om een x-box spelletje?!
arm kindje....
lausan schreef:rindin schreef:Zo'n vent zou je toch hoogstpersoonlijn aan de hoogste boom opknuppen?! Te walgelijk voor woorden. Ik vind 23 tot 47 nog weinig, die moet gewoon zijn leven lang in de cel. Bah!
Nee, aan de laagste boom, net de teentjes bij de grond![]()
![]()
Wat een gestoorde gek zeg...
Ellebelletje schreef:dat kan inderdaad, maar dan kies je als moeder toch voor je kinderen?
Nou weet ik wel dat het voor mij makkelijk oordelen is haha want ik heb nog geen kids maar toch