A_N_O_U_K schreef:Volgens mij is het gewoon een schaduw.. Denk niet dat daar nog een mens of iets dergelijks kan leven..
Maar die schaduw zou wel eens van een leven organisme kunnen zijn...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_N_O_U_K schreef:Volgens mij is het gewoon een schaduw.. Denk niet dat daar nog een mens of iets dergelijks kan leven..
HorseyDude schreef:NASA-verkenningsvoertuig Spirit
Brittol schreef:Ik heb gewoon de verklaring hiervoor!
Die marsmannetjes kwamen hier gewoon en zagen dat leuke beeldje staan in Kopenhagen. Dus ze dachten: ''Gezellig, nemen we mee als aandenken, kunnen we mooi opscheppen bij onze vrienden.''
Nou,ja.. Zo gezegd zo gedaan en hebben ze dat dingetje meegenomen!
Brittol schreef:Ik heb gewoon de verklaring hiervoor!
Die marsmannetjes kwamen hier gewoon en zagen dat leuke beeldje staan in Kopenhagen. Dus ze dachten: ''Gezellig, nemen we mee als aandenken, kunnen we mooi opscheppen bij onze vrienden.''
Nou,ja.. Zo gezegd zo gedaan en hebben ze dat dingetje meegenomen!
Goldenflower schreef:Verder zeggen ze ook steeds dat er water aanwezig moet zijn voor het leven. Daar ben ik ook niet mee eens. Het kan net zo goed zijn dat ie wel van andere vloeistof kan leven of juist van gas ipv vloeistof.
Paljassofie schreef:Goldenflower schreef:Verder zeggen ze ook steeds dat er water aanwezig moet zijn voor het leven. Daar ben ik ook niet mee eens. Het kan net zo goed zijn dat ie wel van andere vloeistof kan leven of juist van gas ipv vloeistof.
de kans dat er water nodig is om de mogelijkheid te hebben dat er leven zou ontstaan is wel degelijk heel groot... wetenschappers zeggen dit niet zomaar
Citaat:Het is Osama bin Landen,” merkt iemand op op de site van The Times of London. “En al die tijd dachten we dat hij in Afghanistan zat.”