janderegelaa schreef:blauw00gje schreef:Die snap ik even niet

Toen Pim Fortuyn vermoord werd was de angst in de Nederlandse politiek dat dit door een moslim zou zijn gedaan heel groot want het zou een bevestiging blijken van wat hij altijd riep. Als Wilders nu door een moslim vermoord wordt dan is het overduidelijk dat het geen geloof van dialogen is maar die van het zwaard. Extreem rechts zou dan in Nederland een hele grote opmars maken met alle gevolgen voor de in Nederland wonende moslims.
Ja heb je gelijk in!
Zeeuwtje68 schreef:Ik hou mijn hart vast, als wij dalijk als vrouw een burka moeten gaan dragen. Want zover komt het dan, als er niks tegen word gedaan.
Daarom, en zo ver moet het niet komen. Ik ga me echet niet aanpassen aan mensen die hierheen komen en hier alles willen veranderen.. En ik zeg niet dat dat bij allemaal zo is 
LiNdA1986 schreef:Ook ik denk dat Nederland in de toekomst wel eens een Islamitische maatschappij zou kunnen zijn.
Het is alleen niet te hopen, maar er is niemand die ze tegen kan houden.
Dat is wel degelijk tegen te houden. Als iedereen daartegen is dan hoeft het niet te gebeuren. Daarom is het belangrijk dat je ook je mening uit.