Ik vraag mij echt af wat voor bedrijf die heeft en of ze daar ook zo primitief leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik heb gewoon begrip en respect voor mensen die anders geloven dan ik![]()
Verder verdiep ik mij in allerlei geloven en ik snap het standpunt van deze man zeker!
(het zou niet mijn keuze zijn, maar ik heb respect voor zijn keuze).
Liever dit, dan een stel ouders die beide fulltime werken en niet op of om kijken naar hun kroost en die overal maar dumpen. Ik zie het bij mijn zus gebeuren.... en die kinderen lijden eronder, maar dat wordt tegenwoordig als normaal gezien.
Hoeveel ouders weten niet wat hun kind uitspookt? Hoeveel ouders bemoeien zich niet té weinig met de kinderen?
Veel... en daarom ontsporen er zoveel kinderen....
Deze kids krijgen een enorm degelijke opvoeding, waar pa en ma zich hard voor inzetten! Vroeger was dit normaal.... en nu opeens abnormaal?
Emancipatie is wel doorgedrongen aangezien de man les geeft ipv de vrouw![]()
(meestal is het moeder, de vrouw die thuis les moet geven)
Wat betreft dat de jongens in het bedrijf van pa komen te werken ipv verder studeren: Dat komt overal voor(mijn zwager werkt ook bij pa in de zaak
)
Er zijn ook zat vrouwen die er voor kiezen om thuis te blijven voor de kids.
Urielle schreef:Fijn dat je het rectificeert, je had het nl. wel over 'veel VMBO-scholen'
Cyntje schreef:Maar dan was ik waarschijnlijk ook nooit boktverslaafd geraakt
Welshcobfan schreef:PC zonder internet op het werk?![]()
Ik vraag mij echt af wat voor bedrijf die heeft en of ze daar ook zo primitief leven
Sizzle schreef:Als het een moslim was geweest had heel nederland op zijn kop gestaan omdat hij misschien zijn kinderen wel aan het opleiden is tot terrorist. Omdat het een christen is moeten we het maar respecteren.
Toewijding is lovenswaardig maar als je een beetje vertrouwen hebt in je eigen opvoeding dan is er geen reden om je kinderen niet te vertrouwen opeen normale school. Als je ze de juiste normen en waarden hebt geleerd dan gaan ze echt niet het verkeerde pad op en zullen juist een aanwinst zijn voor een klas.
Ik snap echt helemaal niet dat dit is toegestaan.
Krijg je dadelijk een situatie als bij de zus van mijn oma. Op de dag dat ze ging trouwen werd haar voor het eerst ingefluisterd dat kindertjes niet vanzelf in je buik terecht komen. Dat liep uit op een drama waarbij ze niet meer wilde trouwen en iedereen haar urenlang heeft moeten kalmeren. Nee dan ben je GOED BEZIG als ouders.
Tavanta schreef:Welshcobfan schreef:PC zonder internet op het werk?![]()
Koelewijn uit Spakenburg?
Zal wel een visboer zijn...................
Ik zie hier zoveel karren op de markten van Koelewijn uit Spakenburg
Urielle schreef:Waarom nou toch weer die hak naar het VMBO?
Bijna 60% van de Nederlandse jeugd zit daar op! Klopt, allemaal criminelen![]()
Ik geef les op het VMBO en ik vind het bepaald niet leuk dat die scholen altijd maar omlaag gehaald worden. HAVO-VWO is the happy few en omdat de VMBO leerlingen misschien iets minder presteren op schoolgebied wil niet gelijk zeggen dat de kwaliteit van de scholen slecht is en de leerlingen tuig!
Ik hoop dat je er even bij stilstaat dat je met zo'n rotopmerking ook mensen RAAKT (en zeker een aantal VMBO-leerlingen die zich vaak toch al minderwaardig voelen tov HAVO-VWO leerlingen..)
Sorry voor het offtopic gaan maar dit kan ik echt even niet over mijn kant laten gaan.
paardje2005 schreef:het 1e wat ik dacht: vruchtbare familie. 44 en 48 en dan 18 kinderen.
mijn god, arme vrouw 44 en dan 18 kinderen gebaard...... arme arme vrouw...
tja wat betreft de opvoeding. als ik kijk naar de jeugd-van-tegenwoordig. ze lijken wel allemaal van god-los. dus wat mij betreft allemaal de zweep erover en terug naar de ouderwetse opvoeding. heb ik ook nooit onder geleden.
IKbenEllen schreef:Zowiezo al 18 kinderenzou het bijna een milieudelict noemen
Cyntje schreef:Sizzle schreef:
Krijg je dadelijk een situatie als bij de zus van mijn oma. Op de dag dat ze ging trouwen werd haar voor het eerst ingefluisterd dat kindertjes niet vanzelf in je buik terecht komen. Dat liep uit op een drama waarbij ze niet meer wilde trouwen en iedereen haar urenlang heeft moeten kalmeren. Nee dan ben je GOED BEZIG als ouders.Dat meen je niet?
Wist niet dat zoiets hier nog kon,...
Cyntje schreef:paardje2005 schreef:het 1e wat ik dacht: vruchtbare familie. 44 en 48 en dan 18 kinderen.
mijn god, arme vrouw 44 en dan 18 kinderen gebaard...... arme arme vrouw...
tja wat betreft de opvoeding. als ik kijk naar de jeugd-van-tegenwoordig. ze lijken wel allemaal van god-los. dus wat mij betreft allemaal de zweep erover en terug naar de ouderwetse opvoeding. heb ik ook nooit onder geleden.
Dienstplicht weer instellen zou ook niet verkeerd zijn
En tja 18 kinderen,... waarschijnlijk doet het toch niet zo'n zeer