Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:ik heb het met stijgende verbazing zitten kijken. De directrice die zegt 'ik heb 3 parasols gekocht, dus ik heb er goed voor gezorgd' en 'ik ben niet verantwoordelijk, ik doe mijn werk goed'. walgelijk... Echt walgelijk. Ik ben niet snel onder de indruk, maar dit vond ik echt verchikkelijk....
Ninette schreef:Onze inzamelingsacties zijn kleinschalig en meer op de chreche/zigeunerkindjes gericht omdat wij zelf hier in Nederland een chreche hebben. maar wij zijn blij met de kleine beetjes die we kunnen helpen.
Ik krijg hele fijne reacties van mensen die willen helpen, maar we kunnen per keer maar een aantal koffers die kant op meenemen vandaar dat we dus van plan zijn met een vrachtwagen die kant op te gaan zodat we ook grotere materialen die kant op kunnen brengen. ( als we toestemming krijgen om over de grens heen te gaan en als daar al niet alles uit onze vrachtwagen wordt ingepikt. )
Ik kreeg een berichtje van iemand die ook op een chreche werkzaam is en wil helpen, ik zal jou een pb sturen want ik zie wel wat in dat initiatief. We zullen in juli en in augustus die kant op gaan en dan gaat het voornamelijk om kleine dingetjes zoals tandeborstels, spelletjes, kleding, poppen, etc.
Ook geld brengen we er heen maar regelen dan te plaatse wat er mee gaat gebeuren want als we het alleen afgeven wordt het niet aan de kinderen besteed. Zo hebben we er vorig jaar een schilder voor betaald die alles opgeknapt heeft.
Deze gehandicapte kinderen is vooralsnog voor ons nog niet bereikbaar dus als jullie voor hun wat willen beteken zou ik inderdaad zoals tantjeuh zegt via die grote vrijwiligersorganisaties proberen.
maar ben blij dat dit eens een keer in de belangstelling staat!!!
bedankt voor jullie pbtjes en zal zonodig antwoord proberen te geven als jullie nog vragen hebben (via pb)
hittepit_12 schreef:Als eventueel mijn steentje kan bijdragen dmv kleding o.i.d. laat het me weten war ik eventueel iets naar toe kan sturen/storten.
Kaatie schreef:Ik ook... Vooral dat àllerlaatste stukje... Wanneer dat kleine jongetje bij haar op schoot kruipt. Ik kreeg er een brok van in mijn keel. Je ziet gewoon hoe een nood ze aan affectie hebben. Net of hij haar nooit meer wilde loslaten. Heel erg...