Meisjes filmden ernstige mishandeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Meisjes filmden ernstige mishandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 11:03

Vaak weten de ouders vrij weinig van wat de kinderen doen....
Al is dat dan vaak ook wel een beetje de fout van de ouders.

Zo had ik bijv laatst een jongetje in mijn winkel, jaar of 7 denk ik. Mijn neef woont boven mijn winkel en kwam vragen of er nog post was, toen ik met de vader van het jongetje achter in de winkel was. Hij zag toen het jongetje iets pakken en in zijn zak steken.
Dus toen ik terug naar voor kwam met de vader, vroeg mijn neef of dat jongetje bij hem hoorde en vertelde toen dat hij net wat in zijn zak stak. Jongetje natuurlijk ontkennen, vader hartstikke schreeuwen, en uiteindelijk haalt die vader zijn zak leeg, zat er nog véél meer in, niet alleen uit mijn winkel..... Tja sorry, maar dat zag er voor mij echt uit als zo ongeveer een maand stelen ofzo. Die man zei ook tegen zijn zoon hoe hij aan bepaalde dingen kwam, dat ze daar helemaal niet geweest zijn....
Tja dan vraag ik me ook wel af. Mijn ouders wisten vroeger echt wel wat er in mijn jaszakken zit...

Gister ook precies hetzelfde met een wat ouder meisje. Die gaf als antwoord 'Sorry als ik het vraag dan krijg ik het niet dus dan pak ik het gewoon'.

Echt heel raar, die opvoedingen van tegenwoordig. Verward Weet niet waar het precies aan ligt, maar ik moest vroeger echt niet aan zulke dingen denken!

En dan nu dit nieuwsbericht is helemaal ongelofelijk.....

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 11:11

In bn/destem staat dit artikel dus ook. Heb daarstraks de reacties erop zitten lezen. Niet te geloven. Vriendinnen van de daders die kwaad worden om de reacties, want ze weten niet wat er allemaal speelt.
Alsof dat een excuus is voor wat er gebeurd is. Te triest voor woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 12:07

Ziekelijk... Serieus het is om moe van te worden als je al die 'kindjes' (want dat zijn ze imo, hoe oud ze ook zijn) ziet rondlopen en stoer doen, mensen uitlokken, en dan voor gebeten hond spelen als er iets terug gezegd word en er flink op losrammen. Als ik er achter zou komen dat vrienden/vriendinnen van mij zo zouden zijn, was het einde vriendschap, zo hoor je niet met mensen om te gaan.

En idd dat verwende van sommige kinderen... Nagelbijten / Gniffelen

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 12:10

Misterylady schreef:
In bn/destem staat dit artikel dus ook. Heb daarstraks de reacties erop zitten lezen. Niet te geloven. Vriendinnen van de daders die kwaad worden om de reacties, want ze (de schrijvers) weten niet wat er allemaal speelt.
Alsof dat een excuus is voor wat er gebeurd is. Te triest voor woorden.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 12:17

Zoals al even hier aangeven, ook ik kots echt van deze maatschappij Steeds jonger, ik vind echt dat de regering ook op dat soort dingen moet inspelen, ouders ontduiken hun verantwoordelijkheden maar alleen daaraan ligt het niet..
Gewoon strenge maatregelen voor kinderen/ouders en veel begeleiding (wat mij betreft komt er gewoon echt zo'n oudertest..).

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 13:34

Snoevie schreef:
je kan natuurlijk ook overdrijven,er werd niks mee bedoeld en niemand hoeft zich aangesproken te voelen.
RRF zegt niks verkeerd,ieder mag zijn mening hebben

ik zou trouwens woedend zijn als ik ooit een kind zou hebben,en die dit zou doen

Mij hoor je ook niet zeggen dat er iets mis mee is! En ik mag dus ook mijn mening hebben...

Sorry voor offtopic Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:17

natuurlijk linda1986,ik ben het in zekere zin er ook mee eens.
ieder zn ding

ik zie hier trouwens echt rare dingen voorbijkomen,al die criminele kids.........te erg voor woorden

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:24

Ik moet die meiden niet tegenkomen want ik sta niet voor mezelf in.
De ouders flink straffen zie ik als noodzaak. Laat ze zich maar eens wat meer verdiepen in waar hun 'schatjes' zich mee bezig houden.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:41

de ouders straffen schiet je weinig mee op,je kan ze beter helpen.
sommigen hebben hun kinderen niet in de hand,dan moet je ze niet straffen