Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Didoo schreef:heb het na 10 sec. weg geklikt. Jezus wat een gek.
Dat die man dat staat te filmen kan ik met mn botte kop niet bij
Ga helpen trap hem weg doe wat. Niet gaan staan filmen. De idioot
(okee, voor even, voor bewijs ofzo. Okee, maar die vent blijft gewoon doorfilmen)
Schimmelig schreef:Waarom hebben al die omstanders niet EERDER ingegrepen
Gewoonweg afschuwelijk, dit had ik zelf niet in real life moeten zien
Lovely1 schreef:Wat ik vreemder vind is dat niemand zich om de vrouw bekommert pas als er iemand langs komt fietsen.
Frozenstar schreef:Schimmelig schreef:Waarom hebben al die omstanders niet EERDER ingegrepen
Gewoonweg afschuwelijk, dit had ik zelf niet in real life moeten zien
Je kan niet oordelen als je daar niet bent geweest Schimmelig.
Je wéét gewoon niet hoe je in zo'n situatie reageerd. Dat kán je niet van te voren weten.
Schimmelig schreef:Gezien we het over 'oordelen' hebben. Hoe weet jij dat ik niets van deze orde heb meegemaakt?
Ik heb misschien niet iemand 70 keer met een mes gestoken zien worden - sterker nog zoiets zou ik niet zo ver laten komen, of het tenminste proberen te verhinderen -, maar ben wel vaker tussen conflicten ingesprongen. Dito voor mijn vriend, hij heeft zulk tuig ook eens een goed pak ransel gegeven. Twee stuks waren ZOMAAR op iemand in aan het slaan, te smerig voor woorden gewoon
Schimmelig schreef:Er zijn vechtsporten in Nederland waar je dit soort mongolen leert ontwapenen. Hij had zo knock-out getrapt kunnen worden als daar iemand stond die een beetje verstand had... Een trap tegen je slaap en het is gedaan!
Frozenstar schreef:Schimmelig schreef:Er zijn vechtsporten in Nederland waar je dit soort mongolen leert ontwapenen. Hij had zo knock-out getrapt kunnen worden als daar iemand stond die een beetje verstand had... Een trap tegen je slaap en het is gedaan!
Klopt. Maar iedereen van hun nou niet aan vechtsporten hadden gedaan? En wat als ze bang waren dat die man alleen maar erger bij die vrouw ging steken, of door een trapt wordt het mes verder in d'r keel geduwt en is ze wel dood? Hij steekt nu namelijk niet echt diep. Je weet niet wat die man op heeft gehad.
Schimmelig schreef:Ik vind redenen verzinnen om niet te helpen gewoon ongelofelijk laf, excuus. Feit: ze is 70 keer gestoken voordat iemand besloot iets te doen! Dat is toch schandalig? Stel dat jij daar had gelegen? Vind je deze excuses dan rechtvaardig
Cayenne schreef:Waarom staat dit topic bij Overig Nieuws?
Ik TeM wel even.
Frozenstar schreef:Schimmelig schreef:Ik vind redenen verzinnen om niet te helpen gewoon ongelofelijk laf, excuus. Feit: ze is 70 keer gestoken voordat iemand besloot iets te doen! Dat is toch schandalig? Stel dat jij daar had gelegen? Vind je deze excuses dan rechtvaardig
Nee, dat is geen reden om niet te helpen. Dat is OOK nadenken.
Sorry, maar ik heb hier niet eens meer zin in.
Je hebt gelijk. Blij?
crossmonster schreef:bah wat een smerige vieze akelige vent zeg,
en die straf,dat is toch niet normaal...
als je zoiets ziet snap ik dat veel mensen bevriezen
en die man op die fiets komt wss net aanrijden, die ziet een bebloede vrouw en snapt er niks van
en met dit huidige tuidperk(aids) zou ik ook niet iemand die zo onder het bloed zit snel aanraken als ik heel eerlijk ben..
en zowiezo je schrikt je toch kapot?
dus ik snap die omstanders op zich wel
zelfs de filmer,zoiets kun je maar beter vastleggen voor de politie.
minder vind ik dan dat deze filmer de beelden,waarschijnlijk voor goed geld, verkocht heeft aan het ad
Schimmelig schreef:Er zijn vechtsporten in Nederland waar je dit soort mongolen leert ontwapenen. Hij had zo knock-out getrapt kunnen worden als daar iemand stond die een beetje verstand had... Een trap tegen je slaap en het is gedaan! Dat kun jij met je mooie voetjes in principe ook
Moirsa schreef:Schimmelig schreef:Er zijn vechtsporten in Nederland waar je dit soort mongolen leert ontwapenen. Hij had zo knock-out getrapt kunnen worden als daar iemand stond die een beetje verstand had... Een trap tegen je slaap en het is gedaan! Dat kun jij met je mooie voetjes in principe ook
En dan in de bak komen voor moord?!
Euhm nee
Ik weet echt niet wat ik zou gaan doen..
iig geen actie onder nemen, ben ik veelste scheiterig voor..
Denk doorlopen en net doen of ik niets heb gezien, laf, maar een klein meisje kan er weinig aan doen...