Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickytje schreef:Wat is in hemelsnaam melkbusschieten?Ik heb er nog nooit wat van gehoord. Kan iemand het me even uitleggen?
Miryamk schreef:Ik vind dat hele carbiet schieten levensgevaarlijk of ze nou 6, 9 of 15 zijn. Hier waren ook kinderen zonder toezicht met melkbussen bezigIk begrijp dat écht niet...
Miryamk schreef:Dan nog kan de achterkant eraf knallen wanneer die niet versterkt is
Miryamk schreef:Ik vind dat hele carbiet schieten levensgevaarlijk of ze nou 6, 9 of 15 zijn. Hier waren ook kinderen zonder toezicht met melkbussen bezigIk begrijp dat écht niet...
paardje2005 schreef:Miryamk schreef:Dan nog kan de achterkant eraf knallen wanneer die niet versterkt is
als jij een goede melkbus hebt knalt die achterkant er maar zo niet uit hoor.
Citaat:Daarom zeg ik ook als die niet versterkt is![]()
Maar ik heb ze hier met wat barrels voorbij zien fietsen...Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurt.
Echwel schreef:Geloof me jongetjes van 13 zijn gewoon sensatiebelust en willen met dit soort dingen gewoon met hun neus
vooraan staan..
Wendy schreef:Dit is volgens mij het risico als iedereen maar met carbid gaat schieten, terwijl je er niet mee opgevoed bent