Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb er nog nooit wat van gehoord. Kan iemand het me even uitleggen? 
Ik begrijp dat écht niet... Nickytje schreef:Wat is in hemelsnaam melkbusschieten?Ik heb er nog nooit wat van gehoord. Kan iemand het me even uitleggen?
Miryamk schreef:Ik vind dat hele carbiet schieten levensgevaarlijk of ze nou 6, 9 of 15 zijn. Hier waren ook kinderen zonder toezicht met melkbussen bezigIk begrijp dat écht niet...

Miryamk schreef:Dan nog kan de achterkant eraf knallen wanneer die niet versterkt is
Miryamk schreef:Ik vind dat hele carbiet schieten levensgevaarlijk of ze nou 6, 9 of 15 zijn. Hier waren ook kinderen zonder toezicht met melkbussen bezigIk begrijp dat écht niet...

paardje2005 schreef:Miryamk schreef:Dan nog kan de achterkant eraf knallen wanneer die niet versterkt is
als jij een goede melkbus hebt knalt die achterkant er maar zo niet uit hoor.
als het maar wel veilig gaat
wel sneu voor dat jongetje. Citaat:Daarom zeg ik ook als die niet versterkt is![]()
Maar ik heb ze hier met wat barrels voorbij zien fietsen...Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurt.

Echwel schreef:Geloof me jongetjes van 13 zijn gewoon sensatiebelust en willen met dit soort dingen gewoon met hun neus
vooraan staan..

Wendy schreef:Dit is volgens mij het risico als iedereen maar met carbid gaat schieten, terwijl je er niet mee opgevoed bent