Ik vond sommige vragen ook best lastig, of nouja, vooral om een oordeel over te geven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Whoohooo, Hillary for Predisent!!![]()
![]()
Ik kwam trouwens bij de test op Obama uit, maar ik vind Hillary heel sympathiek, en denk dat ik op haar zou stemmen omdat ze een vrouw is (en democraat).
Kaat18 schreef:Obama zegt naar mijn mening iets te veel dat er dingen moeten veranderen,
Myra schreef:Rinske schreef:Whoohooo, Hillary for Predisent!!![]()
![]()
Ik kwam trouwens bij de test op Obama uit, maar ik vind Hillary heel sympathiek, en denk dat ik op haar zou stemmen omdat ze een vrouw is (en democraat).
Beetje raar als je op iemand stemt alleen maar omdat die sympathiek overkomt en omdat ze een vrouw is?.
BartVB schreef:Maar idd, Amerikanen zijn raarOf ja, er zijn in iedergeval veel rare Amerikanen... Vreemd politiek systeem, rare manier van stemmen/verkiezingen, heel sterk gericht op het eigen land, enorme (politieke) macho cultuur, erg veel kortzichtige, extreem religieuze of super conservatieve stemmers.
erleyne schreef:ik vind het een beetje apart dat steeds dezelfde families de macht zouden blijven houden
katiavl schreef:Ik vraag me af waarom hilary een power woman is, heb nog niet gemerkt in tegendeel zelfs