Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladynaomi schreef:hey,
verschrikkelijk als je dit overkomt....
wel beetje zijn eigen schuld maar goed.
was zelf benieuwd naar de foto die ons niet getoont werd...
beetje rondgesnuffeld en gevonden:
ALLEEN VOOR MENSEN MET EEN STERKE MAAG EN GEEN NACHTMERRIES ERVARINGEN!!!
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar ... n_aub.html
*gruwelijk*
grtz ladynaomi
verography schreef:mag ik wel even zeggen dat aan stukken gescheurd wel erg opgeplazen is (de man zijn arm misschien maar niet zijn hele lichaam), kreeg er op het begin een creepy idee bij, maar de foto's vallen best mee. Wel logisch natuurlijk dat je dood gaat als je telkens met je kop tegen de tralies aanknalt, maarja eigen schuld dikke bult.
Born2BCrazy schreef:Foto's vallen wel mee vind ik, alleen de laatste is misschien ietwat schokkend..
Oke, natuurlijk is het dom van die man dat ie te dichtbij kwam..
Maar die tralies? Normaal, tenminste in NL, zit er nog een paar meter tussen de omheining van de 'kooi' en het stuk waar de mensen lopen..
Dit zal wel niet de eerste zijn en ws ook niet de laatste..
Zo'n stroomprikker was idd erg handig geweest..
solina schreef:Iets te dichtbij
AMSTERDAM - SCHOKKEND Een bezoeker van een dierentuin in India wilde een nog mooiere foto maken van de tijger, maar kwam iets te dichtbij en werd gegrepen. Een half uur durend ongelijk gevecht volgde..
Iets te dichtbij....
De toegestroomde oppassers probeerden met man en macht de tijger af te leiden. Maar éénmaal beet, liet hij niet meer los. Langzaam werd de man in de Guwahatti-zoo aan stukken getrokken door de Bengaalse tijger. De ergste foto zullen we u onthouden.
Het slachtoffer bezweek aan bloedverlies. Onduidelijk is of de tijger is afgemaakt. Overigens deden de andere tijgers waarschijnlijk instinctief ook mee aan de aanval.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2836 ... bij__.html
tja wel erg ,maar ja waarom ga je dan zo dicht bij staan ook.zowiezo zitten die beesten al opgesloten dus voelen zich volgens mij albedreigt.
maar ze hadden hem nu wel kunnen verdoven of zie ik dat verkeerd.
afmaken zou ik schandalig vinden dat beest reageert gewoon natuurlijk op zijn ''prooi''.
telegraaf.nl
LiNdA1986 schreef:Belachelijk als dat arme dier afgemaakt wordt! Het is nou eenmaal het risico als je te dichtbij komt!
vicksytje schreef:woowdie laatste ziet er pijnlijk uit
tja..
splash1999 schreef:Dat de man uberhaupt zo dichtbij kan komen snap ik ook niet helemaal mensen willen nu eenmaal voor een dubbeltje op de voorste rang zitten en dat blijkt nu ook weer. Er had of een speciaal glas voor gemoeten of nog een dranghek.
Citaat:Instead of staying behind the barricades, he slipped past them and, holding his cell phone camera in his left hand, reached about a foot inside their cage.
[...]
"He wanted to take a photograph, so he crossed the string of barriers. Our security guards who were there tried to convince him not to," the zoo warden, Narayan Mahanta, told ABC News. "There is no fault of the tiger, there is no fault of the barrier. … If somebody does this type of thing, that's his problem."
Maris89 schreef:Jeetje, die laatste foto is echt schokkend. Ik zou het echt fout vinden als die tijger werd afgemaakt. En ik vraag me af waar het verovingsgeweer was!?
Lara_Silver schreef:Nu zal ik wel erg dom overkomen zeker, maar zijn gezicht zit onder het bloed, toch wel het bloed van zijn arm hoop ik en niet dat hij met zijn gezicht heen en weer over die stenen schuurde
Te ranzig idee gewoon.