Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:bromfiets schreef:Wij kunnen niet weten wat de reden was, maar ik vind het hoe dan ook sneu voor dat mens.
Alleen omdat het hier om een oud vrouwtje gaat is het sneu?
Als ik ga stelen en iets pak rond de €70,- zal ik hoogstwaarschijnlijk afgeschilderd worden voor crimineel ook al zou ik hetzelfde motief hebben als dame in kwestie..
shera schreef:runningkawa schreef:Dus als ik mijn vriend in een vlaag van verstandverbijstering een Nissan Patrol beloof ga ik hem maar jatten?
hmmm![]()
Denk dat ik dan toch maar beter uit kan gaan leggen dat die er dit jar toch niet inzit... (en het jaar daarop en daarop)
Wie weet komt mijn mannetje vanavond thuis met een 4x4 onder zijn jas.... ?
Citaat:Wie weet komt mijn mannetje vanavond thuis met een 4x4 onder zijn jas.... ?
Citaat:Misschien een mooie X5?
runningkawa schreef:sronnie schreef:
Alleen omdat het hier om een oud vrouwtje gaat is het sneu?
Als ik ga stelen en iets pak rond de €70,- zal ik hoogstwaarschijnlijk afgeschilderd worden voor crimineel ook al zou ik hetzelfde motief hebben als dame in kwestie..
Idd
Nu is het zielig want ze is oud...
Doe je het als jongere moet je maar op je centen letten en zorgen dat je spaart
EEn chrysler, welk type, kan ik meteen ff kijken of die er een bij die patrol in de buurt staat
runningkawa schreef:Ja maar ik word door mijn vriend ook onder druk gezegt
Kom ik er dan mee weg?
Mag het dan...?
Gaat vast ff zoeken
runningkawa schreef:ja de q7...ja die wil ik
Wie heeft er een grote jas?
Bromfiets, jij vind diefstal in sommige gevallen dus oke als ik het goed begrijp?
Nagini schreef:Ik denk dat het punt wat RK wil maken is,
Dat er gezegt word dat de mevrouw miss wel onder druk word gezet om dat te doen. Dat is zielig en word dus als excuus gezocht voor het pikken vind ik.
Maar wie weet wat de vriend van RK tegen RK zegt? Om dan ook maar wat te pikken (al is het diezelfde doos lego) en dan is het niet zielig. Want RK is jong.
bromfiets schreef:runningkawa schreef:ja de q7...ja die wil ik
Wie heeft er een grote jas?
Bromfiets, jij vind diefstal in sommige gevallen dus oke als ik het goed begrijp?
Ik vind het niet oké, maar dat je moet kijken naar de oorzaak... Verder dus dan je neus lang is...
runningkawa schreef:Jij zegt eerder, je mag niet oordelen over die vrouw, waarom ze luxe jat.
Jij zegt nu dat ik jouw berichten belachelijk maak, maar hoe kun jij dat nu beoordelen, misschien zegt mijn vriend echt wel dat hij me verlaat als er dit jaar geen patrol staat en sta ik dus onder enorme druk?
Kun jij ook niet weten. (gelukkig is dat niet hoor)
Maar stel dat het wel zo zou zijn vind ik dat geen reden om er 1 te gaan jatten (of welk artikel ook)
Ik ben gewoon altijd tegen diefstal..blijf gewoon met je poten van dingen af die niet van je zijn.
Of je nu 17 bent of 71
Edit: Idd Nagini, het gaat idd om het punt