Aanhouding pyromaan in 't Zandt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Re: Aanhouding pyromaan in 't Zandt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 17:33

mn lieve schoolvriendinnetje heeft 5 jaar lang met het meisje uit uithuizen in de klas gezeten... Vreemd, zo'n klein wereldje..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:15

Ik vindt het wel een lachertje hoor, hoe die gozer gewoon ons, de politie en iedereen in de zeik kon nemen.....Maar wat zal hij nu balen zeg! hahaha

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:21

Blijkt zijn vriendin dus bij mij in de klas te zitten.... Nagelbijten / Gniffelen
Die is vanaf Dinsdag niet meer op school (maandag nog wel) en ik vraag me af of ze hier nog terug naar school gaat.

Lijkt me toch raar als ze al wel af wist van al die branden wij hebben er op school toch ook wel over gesproken. Raar dat je dan bedenkt dat zei misschien gewoon wist wie die branden aan stak.
Laatst bijgewerkt door polbo op 21-12-07 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:24

Ze is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs, wie zegt dat zijn vriendin wist dat haar vriendje de branden stichtte?
Ze was er immers niet bij toen de politie hem op heterdaad betrapte?

Ik ga er vanuit dat zij er net zoveel vanaf wist als zijn ouders...niets....
De jongen heeft laten zien over een uitzonderlijk acteertalent te beschikken... Haha! Vork

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:30

Ja ze is ook vrij gelaten Maar was vandaag nog niet op school. Ik weet ook niet of ze wist van die branden.

Ze was er ook niet bij toen hij betrapt werd maar wel toen ze hem later aan hielden in Groningen.
Die Jongen had die brand gesticht en daarna had ze haar opgehaald toen zijn ze samen naar de stad gereden waar hij werd aangehouden.

Toch blijft hij alles nog ontkennen.

Odyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 18:36

Ik kan me best voorstellen dat je niet in de klas wilt zitten als je naam op tv en radio is, en in verband wordt gebracht met brandstichting

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:59

Ik ken de beide mensen en heb er een heel dubbel gevoel bij. ik ken Johnny al mn hele leven, zaten bij elkaar op de basisschool en wonen in hetzelfde dorp. Ik kom/kwam hem dus geregeld tegen en kan het hel goed met hem vinden. Ook zijn zijn vriendin en hij heel close met elkaar. Het is een heel lieve jongen, die altijd hard werkt voor zn geld. Maar natuurlijk had hij ook streekjes. Die waren over het algemeen heel grappig. Een beetje politie pesten enzo, boter onder de handvaten, dat soort kwajongensstreken.

Mensen hier in het dorp zijn erg opgelucht, en natuurlijk zou het mooi zijn als de branden zijn opgehouden. Echter geloof ik er niets van dat als hij al met alle branden wat te maken heeft, hij dat alleen heeft gedaan. Ik hoop dat hij het niet is, want dan vrees ik dat hij een hoge straf krijgt. En dan heeft deze jongen zijn leven verpest met deze onzinnige branden, dat zou ik heel zonde vinden voor hem.

Zijn vriendin is gelukkig weer rvij en ik hoop dat ze goed wordt opgevangen door vriendinnen. Ze is natuurlijk niet voor niets weer vrij gelaten, dus hoop dat het veroordelen door andere mensen meevalt.

Mariska: Natuurlijk snap ik dat jij er heel anders tegenover staat. Jij hebt het van zo dichtbij meegemaakt. En als de brand bij jullie wel zou zijn aangestoken, dan zou ik er ook heel anders tegenover staan.