grauwman schreef:@ Kion99: kan wel merken dat je uit één of ander gehucht komt.
Hier in het westen zie je vaker getinte mensen paardrijden. Ook in de wedstrijdsport.
weet niet wie hier de meest intelligente reactie geeft. Kion99 of jij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
grauwman schreef:@ Kion99: kan wel merken dat je uit één of ander gehucht komt.
Hier in het westen zie je vaker getinte mensen paardrijden. Ook in de wedstrijdsport.
Wildgirl schreef:Ik heb 2 jaar lang zo'n 100 kids per week lesgegeven op manege's in de stad en op het platteland en nooit een gekleurd persoon in de les gehad......een vriendin van mij is wel gekleurd maar verder ken ik er inderdaad weinig
Silviabol schreef:Maar Cayenne je moet me toch meegeven dat dat percentage geen goede afspiegeling is van onze maatschappij?
Ik zit te denken, misschien wel van onze platteland-maatschappij. Mensen die "achteraf" wonen hebben denk ik eerder de mogelijkheid om paard te rijden, en komen daar ivm vriendjes en vriendinnetjes ook eerder mee in aanraking.
In het centrum van Amsterdam is dat toch minder
Jongens hap niet zo op die reactie, dat heeft weinig nut.
Silviabol schreef:Tuurlijk zit er verschil tussen, maar écht leuk vinden (en meer geld voor moeten betalen) zijn er maar een stel. Er mee opgroeien en bij een boer kunnen rijden, dat zijn er veel meer. Dan denk ik dat dat de scheve verhouding veroorzaakt...
Kion99 schreef:Ik zie ook niet echt vaak donkere mensen die paardrijden.
Maar de meeste donkere mensen hier in Nederland zitten in een opvangcentra en hebben daar gaan geld voor.
Dus ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry als ik nu iemand heel erg beledigd heb..![]()
daniella74 schreef:Ik zit in de regio Amsterdam en je breekt je nek over de maneges met donkere ruiters.
Paarden zijn niet onrein volgens moslims, weleens van Arabische Volbloed gehoord?
Silviabol schreef:daniella ik hoop dat die opmerking niet rechtstreeks voor mij bedoeld is? ik vind het namelijk ook pure onzin dat het daar aan zou liggen
En dan is het misschien toch het plattelnad-stad verhaal. Misschien blijven ze in de stad wel meer op de manege "hangen" door de hoge stallingskosten en het gebrek aan verzorgponys.
Mijn referentiekader bestaat namelijk vooral uit wedstrijden en pensionstallen, maneges kom ik zelf ook nog maar amper.
moonie schreef:prinses haya van jordanie rijd/reed anders ook zei was dacht ik ook de eerste vrouw die mee deed aan de olympische spelen
Evelli schreef:daniella74 schreef:Ik zit in de regio Amsterdam en je breekt je nek over de maneges met donkere ruiters.
Paarden zijn niet onrein volgens moslims, weleens van Arabische Volbloed gehoord?
ik zei toch ervoor al dat ik niet weet hoe het komt
probeer alleen maar mee te denken hoor
dit is zoon zelfde vraag als: waarom hebben arabische mensen geen honden? Zij hebben in Arabie wel degelijk honden om het erf en huis te beschermen (in Turlije igg wel), en dat ze wellicht in nederland wat minder vaak een hond nemen heeft wellicht te maken met ruimtegebrek aangezien ze leiver geen honden in huis zien.
waarom lijkt het of er minder kanker bij hun voorkomt? Dat komt waarschijnlijk door hun beperktere zuivel gebruik en het feit dat hun menu uit veel heel veel groente en fruit bestaat en weinig vetten en slechte voedingsmiddelen. Bij Aziatische groepen komt ook vrijwel geen kanker voor om dezelfde reden.
of waarom er minder gehandicapten onder hun lijken te zijn?Wellicht omdat zij die zelf thuis verzorgen, net als zieke opa
Evelli schreef:ik zei toch ervoor al dat ik niet weet hoe het komt
panache schreef:is het niet zo dat Marokanen en Turken niet mogen rijden, aangezien het maagdevlies dan kan scheuren?
Citaat:En de vrouwen hebben ook nog eens niet alleen vertegenwoordigers van koninklijk bloed achter de bestuurstafel, maar ook onder de deelnemers: prinses Haya van Jordanië. Ze deed met haar paard Lucilla mee aan de individuele wedstrijd springen.
Kion99 schreef:Dat is misschien in Ter Apel zo maar in de rest van NL zijn donkere mensen wel redelijk geïntegreerd.Ik zie ook niet echt vaak donkere mensen die paardrijden.
Maar de meeste donkere mensen hier in Nederland zitten in een opvangcentra en hebben daar gaan geld voor.
Dus ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry als ik nu iemand heel erg beledigd heb..![]()
Evelli schreef:http://www.nrc.nl/W2/Lab/Olympischespelen/000930b.htmlCitaat:En de vrouwen hebben ook nog eens niet alleen vertegenwoordigers van koninklijk bloed achter de bestuurstafel, maar ook onder de deelnemers: prinses Haya van Jordanië. Ze deed met haar paard Lucilla mee aan de individuele wedstrijd springen.