Wat kunnen sommige mensen hier nog haatdragend zijn na 15 jaar dan. t gaat om een autoradio hoor en niet om je kind welke verkracht of vermoord is oid. Vind het dus ook cool dat die man dit zo doet, ook al is het anoniem..dus geheel schuldgevoel af zal hij niet zijn, anders had ie wel met zn naam naar voren gekomen en de gevolgen ingezien ervoor..hoewel die er niet meer zullen zijn na 15 jaar gok ik zo.
netjes? vind t eerder laf. mooi meegenomen natuurlijk da tje nu 100 euro terug krijgt... maar zo komt ie zelf mooi van zn schuldgevoel af
Hoeveel mensen durven hun fouten uit het verleden toe te geven? Ik vind het eerder dapper dan laf. En het spontaan teruggeven van het geld getuigt van zeer veel schuldgevoel. Van schuldgevoel kan je je niet zomaar vrijkopen, denk ik.
Ik vind het wel knap van 'm. Natuurlijk had hij het vijftien jaar eerder mogen bedenken, maar alsnog vind ik het wel goed!
En inderdaad, het is niet alsof hij iemand vermoord heeft hoor. Natuurlijk is het mooi küt als je autoradio ineens foetsie is, maar dat kun je iemand echt wel vergeven hoor. Zeker na vijftien jaar wel. Tenminste, of ik moet daarmee een uitzondering zijn.