Zelfmoord na wraak online

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: Zelfmoord na wraak online

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:14

zo'n vrouw? het spijt me maar welke idioot gelooft een wildvreemde via msn die je nog nooit gezien hebt? daar kan je niet verliefd op worden want je kent niets van diegene. hoe vaak je er ook mee praat. dat weet je pas als je 'live'praat.
maar ik vind het ook een ontzettende naai streek van die vrouw. laat die kinderen hun eigen problemen oplossen. om je zo te verlagen snap ik niet.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:16

Die buurvrouw heeft echt een zieke geest. Verward

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:26

Bloos! zoiets is toch niet te geloven? Verward
Hoe haal je in godsnaam zoiets in je hoofd!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:38

Spijtig dat die vrouw niet gestraft wordt Boos!. Pesten moet strafbaar zijn!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:41

Welshcobfan schreef:
Triest en afschuwelijk voor de ouders! Arme kind stond ook niet echt stevig in haar schoenen en was toch wat naief... hoe kun je een relatie hebben met iemand die je nooit hebt ontmoet en dan er zo van slag door zijn dat je je familie zo iets ergs aandoet? Eerlijk gezegd heb je als ouder ook wel de taak je dochter te controleren op het internet. Was altijd erg blij als ik zag dat bij een aantal jonge tieners de pc in de huiskamer zag staan Lachen Kan een hoop geheimzinnigheid en ellende voorkomen.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Echt een bizar verhaal, van alle kanten.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:52

lindake schreef:
Spijtig dat die vrouw niet gestraft wordt Boos!. Pesten moet strafbaar zijn!

absoluut, en niet alleen internet pesten..
vreselijk voor dat meisje en alle nabestaanden. er zal wellicht meer gespeeld hebben dan alleen dat, maar dan nog is het afschuwelijk dat een volwassene zo'n kind zo kan treiteren dat ze daadwerkelijk een eind aan haar leven maakt..

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 01:01

Ohw wat erg is dit zeg! Ongelofelijk, dat dat soort verschrikkelijke mensen bestaan, hoe ziek! Was het maar strafbaar, er moet toch ergens een grond zijn te vinden om haar te arresteren?

Vraag me nu af, zou het wel echt zelfmoord geweest zijn?

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 01:58

jeetje, heb er geen woorden voor
wat erg zeg!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:33

Jolandaa_ schreef:
zo'n vrouw? het spijt me maar welke idioot gelooft een wildvreemde via msn die je nog nooit gezien hebt? daar kan je niet verliefd op worden want je kent niets van diegene. hoe vaak je er ook mee praat. dat weet je pas als je 'live'praat.
maar ik vind het ook een ontzettende naai streek van die vrouw. laat die kinderen hun eigen problemen oplossen. om je zo te verlagen snap ik niet.

je hebt echt mensen die daarin geloven hoor vooral die jonge kinderen! Die jonge kinderen worden al snel verliefd Knipoog.

Die vrouw is ziek in haar hoofd echt te triest voor woorden dat ze dat doet. Kinderen lossen zelf wel dingen op. Ik hoop dat ze zicht flink schuldig voelt.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 21:38

wat sneu van die vrouw zeg.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:58

fixture schreef:
wat sneu van die vrouw zeg.

niet voor die vrouw.
voor het kind en haar ouders bedoel je.

die vrouw moeten ze opnemen in een psychigische inrinchting.

dit is geen zelfmoord, maar gewoon moord.

jeetje dat die vrouw niet kan nadenken.
zal wel zaaagsel in der hoofd hebben Boos!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:20

Sja maar aan de andere kant, dat meisje heeft haar eigen dochter aan de kant gezet om l*llige redenen. Er zijn veel moeders die dan op wraak zinnen (maar gelukkig maar weinig die het doen)... Die vrouw had ook niet verwacht dat die meid zich zo gaan opknopen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 14:51

DAMN, das echt ziek voor woorden!
Heb wel medelijden met de ouders van dat kind die zich opgehangen heeft! Ach gut

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 15:00

voor bijna alles kun je in amerika worden vervolgd en dan gaat zo n vrouw vrij uit, dat snap ik echt niet..
vind het te triest voor woorden!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 17:06

Jolandaa_ schreef:

Een 13jarig meisje misschien wel! Misschien stuurde ze wel foto's van een leuke jongen door, dat weet je niet. Vreselijk zoiets..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 17:10

wat ziek van die vrouw, zij is de volwassene ( zou je denken) en is maar kidn van 13 wat een ruzie heeft met een leeftijdsgenootje.
daar houd je je buiten, je gaat ook geen profiel aanmaken om te kijekn of ze wat negatoefs zegt over haar dochter, laat ze lekker zelf uitvechten
triest dat het meisje zichzelf daarom van leven beroofd heeft

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:51

Denk eerlijk dat het meisje al eerder depri is geweest... zoiets komt niet uit de lucht vallen. Ongeacht je leeftijd, men pleegt geen zelfmoord om 1 ding. Het is een opeenstapeling van dingen. Snap niet dat haar ouders zo weinig inzicht in haar leven hadden. De buuf is de druppel geweest, maar niet de enige aanleiding.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:16

klopt is inderdaad op tv geweest 'n tijd terug..
dat een moeder zoiets doet Boos! is gewoon te zielig voor woorden, je zou zeggen kinderen onder elkaar zouden zoiets nog doen.. (nja denk misschien niet in zo'n erge mate, maar dan nog)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:58

ziek dat een volwassen vrouw zoiets doet, ik vind het diep triest, maar ook een zeer zwak meisje, als je voor zoiets je zelf al ophangt gaat het je in de echte liefde niet beter af denk ik.

ik denk wel dat ze al eerder depri is geweest. vind het een raar verhaal, maar wel een hele zieke moeder.
edit: op de foto te zien bij de telegraaf zie ik een heel mooi meisje trouwens, hmm, heel onzeker meisje lijkt me.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:08

Welshcobfan schreef:
Triest en afschuwelijk voor de ouders! Arme kind stond ook niet echt stevig in haar schoenen en was toch wat naief... hoe kun je een relatie hebben met iemand die je nooit hebt ontmoet en dan er zo van slag door zijn dat je je familie zo iets ergs aandoet? Eerlijk gezegd heb je als ouder ook wel de taak je dochter te controleren op het internet. Was altijd erg blij als ik zag dat bij een aantal jonge tieners de pc in de huiskamer zag staan Lachen Kan een hoop geheimzinnigheid en ellende voorkomen.

Ik wil allereerst hier even op reageren. Als jij iemand bent die eerst gewoon leuk en aardig een gesprek met je begint, maar gewoon ziekelijk jalours is op de dingen die jij mee maakt kan ik me het voorstellen dat je er zo van slag door kan raken. Je verteld iemand dingen in vertrouwen en als die dan later zo over jou gaat praten, dan kan de hel aardig los barsten.

Ouders zo iets ergs aan doen, tja dat doe je ook met een andere reden waardoor iemand zelfmoord pleegt. Ik ben eigenlijk blij, al is dat niet van het woord wat er bij dit verhaal moet zijn eigenlijk, dat ze weten WAAROM ze zelfmoord heeft gepleegt, al is het nog van de zotte dat het moet gebeuren.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:19

Vreselijk, al helemaal voor die ouders, en het meisje natuurlijk... Hoe moet die zich wel niet gevoelt hebben.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:21

OMG!

Ik hoop dat die vrouw wel achter de tralies gaat!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:08

Dan ben je verd*mme toch ziek in je hoofd.
Heb het verhaal al eerder van mijn zus gehoord.
Ongeloofelijk zoiets zeg ..
Dat je als volwassen vrouw zoiets doet, je zou beter moeten weten.
Wat vreselijk voor die ouders.

pintogirl@ Ja hoop het ook, maar denk dat de kans erg klein is omdat het niet strafbaar is.