Miryamk schreef:Ik vraag me af of de politiek het gewoon niet eens is met Wilders of dat ze bang zijn voor de gevolgen die zijn film waarschijnlijk heeft.
Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd (lees laf) dat wij ons hier drukker maken over het beledigen van moslims terwijl ze zich in die landen ook nooit ene ruk aantrekken van wat wij hier ergens van vinden..Neem het schenden van mensenrechten.
Maar dat kan aan mij liggen en de Koran is NIET mooi en anders lezen heeeeeeeel veel mensen hem verkeerd en da's ook niet goed.
Je hebt een punt, eigenlijk wel erg dit kan niet door de bocht, is een schande moet iets aan gedaan worden. Andere dingen waar echte mensenrechten worden geschonden kijken we niet eens naar.
Maar goed, het is al lang geweten dat er in nederland en belgie ook een groot extremisten netwerk is, de wereld politiek word banger, dus is het ergens normaal dat mensen hier angstvalliger ôp reageren
, maar waarom is dit zo onvoorstelbaar en belachelijk, maar de uitspraken van De Arabisch Europese Liga worden getolereert vanwegen anti discriminatie en vrijheid van mening. Maar beide zijn geen lieverdjes in uitspraken.
. Wanneer de strekking van deze film _daadwerkelijk_ wordt (en hier houd ik dus een slag om de arm) dat de Koran mensen oproept tot ..(..iedereen kan wel een aantal punten invullen), dan vind ik dat deze film net zo zeer verboden mag worden als Hitler's Mein Kampf. Beide media vind ik in strijd met de grondwet, het een op grond van aantasting van de vrijheid van religie en levensovertuiging, het ander op racistische gronden.
maar pak deze personen aan, in plaats van een eeuwenoud heilig boek waar ook de vredelievende en liberale moslims veel waarde aan hechten.