Man ontvoerd en mishandeld na internetdate

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Man ontvoerd en mishandeld na internetdate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:00

was hier in de stad aan de planetenlaan in die grote Flats, die zitten trouwens vol met studenten volgens mij, wel triest hoor dat het al zo ver is.
Dat meisje had met die man afgesproken zodat ze hem konden overvallen er zaten nog 6 (meen ik) jongens bij haar in huis die gezellig meededen.
Tja en dat een meisje van 17 met zo'n man zou afspreken is eigen keuze toch?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:19

Stel nou dat dat meisje niet de bedoeling had gehad hem te overvallen, maar echt met hem af te spreken. Natuurlijk vind ik het niet ok dat die ouwe viezerik met een jong meisje af wil spreken, maar daar is ze zelf ook bij!! 17 jaar vind ik oud genoeg om wat verstand te hebben, en als je iemand dan thuis uitnodigt, tsja, waar ben je dan mee bezig?? Ookal had hij misschien niet de beste bedoelingen, dat had zij dan ook kunnen bedenken! Zelfde geldt trouwens als de man 25 was geweest!!!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:26

Het lijkt me logisch dat het aan de kant van het meisje helemaal niet ging om afspreken. Ze moesten gewoon iemand hebben die naar dat adres kwam om te overvallen. Daar was de opzet helemaal naar. Wellicht hebben ze een ouder iemand 'gekozen' omdat er meer kans is dat die een redelijke bankrekening heeft.

Die man is natuurlijk fout bezig, waar nu heel NL van op de hoogte is. Maar dat hij op deze manier door de daders 'gestraft' werd? Daar geloof ik niets van. Die gozers + dat meisje hadden gewoon contanten nodig.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:50

Jemig, wat een rotmensen joh!
Die moet je gelijk ophangen.

Denk dat dit gewoon opzet is geweest. Die meid van 17 heeft zich misschien wel voorgedaan als iemand die ouder is en toen ze gingen daten werd die man beroofd enzo. Het was gewoon allemaal al gepland volgens mij.
Die gasten mogen van mij echt de kogel krijgen.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:56

Waar moet dat met nederland naartoe...je hoort de laatste tijd zoveel rare verhalen, en zoveel leed...

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:29

Ik heb het geluidsfragment WEL beluisterd.

Voor hen die nog niet op de hoogte waren; deze man was bewust bezig chatboxen af te gaan op zoek naar 17 jarige meisjes. En NIET om een kopje thee mee te drinken.

Zeer onacceptabel.

Dat hij vervolgend mishandeld, afgeperst en ontvoert is, is nog minder acceptabel.

Het enige wat ik kan zeggen; het was geen 'onschuldig slachtoffer' type.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:30

Koekje van eigen deeg heet zoiets toch?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:42

Je moest eens weten hoeveel meiden van die leeftijd wel met een oudere man afspreken, bijvoorbeeld omdat ie geld heeft of gewoon omdat ze daarop geilen Rolleyes

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:50

Waarom mag een man niet proberen een afspraakje te krijgen met een meisje van 17? Zolang hij zich niet anders voor doet dan hij is, dat lijkt me duidelijk. Maar als hij eerlijk en open is over zijn leeftijd... Er zijn meiden die zo'n oudere vent juist leuk vinden. Moet er niet aan denken, maar het is naar mijn idee iig geen reden om iemand zo zwaar te mishandelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:25

Nakisha schreef:
Voor hen die nog niet op de hoogte waren; deze man was bewust bezig chatboxen af te gaan op zoek naar 17 jarige meisjes. En NIET om een kopje thee mee te drinken.

Zeer onacceptabel.

Hey wat komt me dit bekend voor Misselijk Ken ook zo'n smeerlap die het op zo'n manier doet,
zal mij niets verbazen als dit persoon dit op zijn geweten zou hebben, totaal niets.
Denk dat dit verhaal nog wel eens heel anders inelkaar zit dan wij op het eerste gezicht denken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:32

man is een smeerlap........ maar meiske is gewoon een ordinaire fluit!!!

het ging hun om het beroven van die man! het meiske als lokaas.......

gewoon al met al een gruwelijk verhaal!

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik meer te doen heb met de man dan met de daders......... wie weet hoe gek ze hem gemaakt hebben, terwijl ze alleen maar op zijn geld uit waren

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:54

Oké het is niet normaal dat die man op zijn leeftijd met zo'n jong meisje af spreekt.
Maar om hem dan zo te mishandelen vind ik echt niet normaal meer Boos!

Maak er een melding van bij de politie, maar sla die man niet kapot Boos!
Waar gaat dit heen met nederland, en de rest van de wereld?