Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elsemieke schreef:Justine_mo; Hoe kom je erbij dat we 10% meer naar school moeten door uitval? En waar die 38 weken vandaan komen, verklaar je nader.
Bovendien: Het is logisch dat je veel voor school moet doen, maar als je té veel doet, kan er dan bij jezelf niet een lichtje branden?

(Zo gaat het bij ons op school dus he!)
Elsemieke schreef:Justine_mo; Hoe kom je erbij dat we 10% meer naar school moeten door uitval?
Negerzoen schreef:Elsemieke schreef:We gaan 40 weken naar school. 1040/40 = 26.
Maar daarbij krijg je ook nog uitval etc

maar voor mijn broertjes en zusje vind ik het erg vervelend als dit in zou gaan. Het lijkt me ook dat er enorm veel gespijbeld gaat worden dan? In ieder geval gaat het gewoon niet werken, die kinderen worden er heus niet slimmer van door ze langer op school te laten zitten. Bovendien hebben ze dan echt haast geen vrije tijd, mijn zusje heeft nauwelijks nog tijd om naar dr paardje te gaan.. Ik ben absoluut tegen de regeling.
)Chans schreef:Maar Jaantsje is het dan niet ook zo dat het invullen van bepaalde uren ook aan de mentaliteit en discipline van de leerlingen ligt? Als een groot gedeelte zijn of haar tijd op school tijdens 'vrije' uren beter zou invullen zouden deze uren alsnog nuttig besteed zijn.
.