Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Goede zaak dat dit aangepakt is, nu idd dat ritueel slachten aanpakken. Traditie? doen ze maar lekker in hun eigen land
Lenn schreef:MISTRAL94 schreef:Goede zaak dat dit aangepakt is, nu idd dat ritueel slachten aanpakken. Traditie? doen ze maar lekker in hun eigen land
Wat een opmerking, het gaat je dus niet om het dierenleed maar om het principe dat zij niet hier hun tradities mogen uitvoeren.
LiNdA1986 schreef:Tja ik vind dat dus ook abnormaal!
Lenn schreef:MISTRAL94 schreef:Goede zaak dat dit aangepakt is, nu idd dat ritueel slachten aanpakken. Traditie? doen ze maar lekker in hun eigen land
Wat een opmerking, het gaat je dus niet om het dierenleed maar om het principe dat zij niet hier hun tradities mogen uitvoeren.
beantsje schreef:Whahahahahahaha [img][/img]
waar is de tijd dat de nederlandse jongens in diensttijd nog gewoon op bivak een kip moesten slachten plukken en eten?
en dan deze...Citaat:De dienst dierenwelzijn stelt een onderzoek in.
Dierenbescherming OK, maar je kan ook te ver gaan...
Marigold schreef:hm, geld dat voor alle jeugd dan?
want op de landbouwschool (waar je opzit tot je 16e) hoort een kip slachten ook bij de lesstof..
en dat gaat ook niet altijd in 1 keer goed
Nessah schreef:Ik vind het egoïstisch dat de TS zegt; varkens die onverdoofd worden gecasteerd op tv uitzenden is niet goed.. Maar vervolgens eten wij allemaal wel die varkens op? Sorry hoor, maar dat vind IK niet kunnen.
Ik eet geen varkens vlees omdat ik het niet lekker vind en ik niet zulke dingen op mijn geweten wil hebben.
sinds kort is 1 kwart van de varkens in nl die wel onder narcose gecastereerd worden, maar 3 kwart word zonder verdoving gecastereerd, eet smakelijk allemaal
Nessah schreef:Omdat je zegt dat je niet tegen dieren slachten bent, maar het wel raar vind als ze varkens laten zien die gecastereerd worden zonder verdoofd te zijn.. Dat is namelijk een standaard procedure in nederland ( oh, wat zijn wij diervriendelijk.. en dan maar zeuren naar hallal geslachten dieren.. terwijl wij castereren terwijl die beesten helemaal bij zijn.. net zo erg denk ik dan of nog wel erger)
NessaX schreef:ja ze hebben dus meteen alles uit de volgende afleveringen gehaald. want ze waren direct gaan protesteren dertegen.
en van die varkens, in nederland gaan ze in 2009 alleen nog ma varkensvlees verkopen die waarvan de varken verdoofd zijn geweest. jammer genoeg in belgie nog nie