De gevangenissen in België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De gevangenissen in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:53

katiavl schreef:
En volgens de psycholoog moeten ze vragen om terug te komen, geen actie op richten om het als een hond op te sporen. Want daar zal hij zich vast onaangenaam bij voelen. Inderdaad je zou medelijden moeten voelen, maar goed zo een personeel kan ik niet schrikken dat het verkeerdloopt

ROFL zouden ze het nog menen ook?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:57

Ja vrij zeker, daarna was ze gaan claimen dat ze bang is dat hij een gevaar voor de omgeving en zichzelf gaat vormen bij het moment dat ze hem vinden. Maar goed dat je daar voor gestudeerd moet hebben is een raadsel Gestoord

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:41

gelukkig was deze zo slim, om een inbraak in nederland te plegen, en vervolgens gepakt te worden. Nu mad hij eerst even op bezoek bij de nederlandse justitie, kan hij vergelijken....
Maar het is wel erg, dat ''de meest beveiligde gevangenis'', wel heel makkelijk uit te ontsnappen is. Men regelt een heli....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:57

Ik snap dat echt niet, je bent vrij belgische justitie kennende heb je kans om levenslang vrij te blijven, ga je effie een stom overvalletje plegen. Hoe dom kun je zijn, maar wat ik ook niet snap, op het filmpje is er een sloot om, en de hekken lopen naar het gebouw toe maar stoppen middenin de sloot, zitten er haaien ofzo, of gaan ze vanuit dat deliquenten niet kunnen zwemmen Tong uitsteken