Armani88 schreef:ze weet niet wie de vader is ??
of ze is verkracht of ze is wel een beetje een s l e t j e

Altijd makkelijk om iemand gelijk te veroordelen, weet jij veel wat er gebeurt is met dat kind.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armani88 schreef:ze weet niet wie de vader is ??
of ze is verkracht of ze is wel een beetje een s l e t j e
peetje82 schreef:maar dat wil dan toch niet zeggen dat je lichaam automatisch klaar is voor kinderen te baren?
elf jaar, dan ebn je toch echt minder ontwikkeld als n volwassen vrouw, ook al zien ze dr van buiten nog zo volwassen uit!
peetje82 schreef:was reactie op lusitana
tamorka schreef:peetje82 schreef:was reactie op lusitana
Kinderen worden daar niet uit liefde gekregen, dat heb ik al uit haar verhaal afgeleid. De rest is slechts feit. (leeftijd e.d.)
peetje82 schreef:ik snap je punt niet geloof ik!
tamorka schreef:Er zijn wel mensen die kinderen krijgen uit liefde, maar hier is dat veel vanzelfsprekender kennelijk.
peetje82 schreef:maar dat wil dan toch niet zeggen dat je lichaam automatisch klaar is voor kinderen te baren?
elf jaar, dan ebn je toch echt minder ontwikkeld als n volwassen vrouw, ook al zien ze dr van buiten nog zo volwassen uit!
LiNdA1986 schreef:Toen ik 11 was, was ik totaal niet met liefde en s*x bezig.
Over een paar jaar lopen er al kids rond die 8 jaar zijn en zwanger.