alle rokers zwartgeteerde longen hebben of dood gaan aan de gevolgen van het roken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ozzieozzie schreef:Hier in Australie hebben we van die afbeeldingen op de pakjes sigaretten en shag. En ik moet eerlijk bekennen het schrikt absoluut niet af. Er worden zelfs grappen over gemaakt, dat wanneer je sigaretten gaat kopen. Wij hebben afbeeldingen met een blind oog, mondkanker, baby, longkanker, gele vingers en nog een aantal.
Maar het schrikt dus absoluut niet af vind ik.
_rosita_ schreef:Schimmelig schreef:Ze moeten de prijs verhogen naar 10 per pakje, eens zien wie er dan nog rookt
Die afbeeldingen zullen vast wel een aantal mensen er van afhouden.
en moet je zien hoe duur andere dingen dan worden als de overheidskas niet meer gespekt wordt door de rokers.....
vind het allemaal een beetje jammer, laat iedereen toch doen wat ie wilt.... nog ff en je bent geen baas meer over je eigen lijf, huis of leefgewoonten
alex66 schreef:dan gaat het dus om een geur en niet om schadelijke stoffen en dat is gelukkig iets wat de overheid nooit kan verbieden![]()
en doen ze dat toch dan weet ik nog wel wat parfum merken op te noemen die van mij in de ban mogen![]()