Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Dan mag die man wel arbeidsongeschikt zijn, maar dan moet ie ook niet fokken als een konijn en een ander daarvoor oplaten draaien.
Lianne84 schreef:Charaz schreef:Dan mag die man wel arbeidsongeschikt zijn, maar dan moet ie ook niet fokken als een konijn en een ander daarvoor oplaten draaien.
Iemand die wel werkt en zoveel kinderen heeft krijgt ook kinderbijslag hoor. Het 'extra' dat hij nu krijgt is alleen zijn arbeidsongeschiktheidsuitkering. Laat hem lekker zelf bepalen (samen met zijn 'vrouwen') hoeveel kinderen hij wil. Zolang hij ze allemaal kan verzorgen en goed behandeld wie zijn wij om daarover te oordelen? En waar ligt dan volgens jou de grens.. bij 3 kinderen, bij 5, bij 10?
Volgens mij staat iedereen hier op zijn achterste benen om het feit dat die man met drie vrouwen in huis woont, maar in principe doet hij niets verkeerd. En als iedereen er happy mee is.. waarom niet? Er zijn overigens wel andere zaken waar imo veel teveel aan belastinggeld aan wordt uitgegeven en dan zijn deze bedragen daarmee in vergelijk een schijntje.
rommulus schreef:hoeveel die er fokt zal me een worst zijn en al helemaal met hoeveel hij dat doet
maar dat ie dat over de ruggen doet van de andere wel belasting betalende mensen vind ik niet kunnen
marietje27 schreef:Over die vrouwen: die hebben waarschijnlijk maar één hersencel, een normaal en gezond denkend mens begint hier niet aan.
faye schreef:Weer een goede reden om voor maximaal twee kinderen kinderbijslag te verschaffen
faye schreef:Weer een goede reden om voor maximaal twee kinderen kinderbijslag te verschaffen
marietje27 schreef:faye schreef:Weer een goede reden om voor maximaal twee kinderen kinderbijslag te verschaffen
Dit roep ik al jaren. Als iemand meerdere kinderen wil, prima, maar dan wel helemaal zelf betalen. Nu betaal ik hier onvrijwillg aan mee.
Jibbel schreef:Arme, arme vrouwen..dat ze zich hiervoor lenen..
zou m eigenhandig castreren!
getup schreef:Gewoon een soort mini-commiune of zo?
acacia schreef:denk inderdaad dat ie niet weet dat ie er ook mee kan pissen !
Jibbel schreef:Arme, arme vrouwen..dat ze zich hiervoor lenen..
zou m eigenhandig castreren!