Belg krijgt 27e kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Belg krijgt 27e kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:46

Weer een goede reden om voor maximaal twee kinderen kinderbijslag te verschaffen Haha!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:47

Charaz schreef:
Dan mag die man wel arbeidsongeschikt zijn, maar dan moet ie ook niet fokken als een konijn en een ander daarvoor oplaten draaien.

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Enne sleet ie maar wat harder met piesen Es Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:58

Lianne84 schreef:
Charaz schreef:
Dan mag die man wel arbeidsongeschikt zijn, maar dan moet ie ook niet fokken als een konijn en een ander daarvoor oplaten draaien.

Iemand die wel werkt en zoveel kinderen heeft krijgt ook kinderbijslag hoor. Het 'extra' dat hij nu krijgt is alleen zijn arbeidsongeschiktheidsuitkering. Laat hem lekker zelf bepalen (samen met zijn 'vrouwen') hoeveel kinderen hij wil. Zolang hij ze allemaal kan verzorgen en goed behandeld wie zijn wij om daarover te oordelen? En waar ligt dan volgens jou de grens.. bij 3 kinderen, bij 5, bij 10?
Volgens mij staat iedereen hier op zijn achterste benen om het feit dat die man met drie vrouwen in huis woont, maar in principe doet hij niets verkeerd. En als iedereen er happy mee is.. waarom niet? Er zijn overigens wel andere zaken waar imo veel teveel aan belastinggeld aan wordt uitgegeven en dan zijn deze bedragen daarmee in vergelijk een schijntje.

hoeveel die er fokt zal me een worst zijn en al helemaal met hoeveel hij dat doet
maar dat ie dat over de ruggen doet van de andere wel belasting betalende mensen vind ik niet kunnen

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:08

rommulus schreef:
hoeveel die er fokt zal me een worst zijn en al helemaal met hoeveel hij dat doet
maar dat ie dat over de ruggen doet van de andere wel belasting betalende mensen vind ik niet kunnen

Als die drie vrouwen ieder met een andere man 8 kinderen zouden hebben 'gefokt' zou de staat/de belastingbetaler/de Belgjes hier evenveel geld kwijt zijn geweest aan kinderbijslag.. En dat zou dan weer niet raar zijn geweest want dat komt meer richting het 'standaardprofiel' van een gezin bestaande uit een man, een vrouw, 1,9 kinderen, 0,7 honden en 0,9 katten...
Niet iedereen voldoet daaraan maar dan zijn die mensen niet meteen gestoord, debiel of een freak.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:11

de kinderbijslag boeit me ook niet geen van de volwassenen werkt daar
dat vind ik kwalijk
goed voorbeeld is dat voor al die kinders

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:13

Ik heb ooit een docu gezien van deze 'familie' echt onvoorstelbaar!!
Bij de konijnen af...

De oudere kinderen gaven toen al aan dit voorbeeld niet te willen volgen.. Clown
Laatst bijgewerkt door Gerrie op 19-10-07 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:14

marietje27 schreef:
Over die vrouwen: die hebben waarschijnlijk maar één hersencel, een normaal en gezond denkend mens begint hier niet aan.

Ja hier dacht ik ook gelijk aan Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:21

faye schreef:
Weer een goede reden om voor maximaal twee kinderen kinderbijslag te verschaffen Haha!

Dit roep ik al jaren. Als iemand meerdere kinderen wil, prima, maar dan wel helemaal zelf betalen. Nu betaal ik hier onvrijwillg aan mee.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:37

faye schreef:

Ik dacht dat dat hier ongeveer 6 kinderen waren...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:37

marietje27 schreef:
faye schreef:

Dit roep ik al jaren. Als iemand meerdere kinderen wil, prima, maar dan wel helemaal zelf betalen. Nu betaal ik hier onvrijwillg aan mee.

Vind ik ook wel erg kort door de bocht hoor!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:40

Ook al is de man arbeidsongeschikt, de vrouwen zijn dat niet. Als manlief wat meer in het huishouden hielp, kunnen de vrouwen iig gaan werken. Dit teren van de staat vind ik niet kunnen....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:44

Wat een achterlijke vent en dat die vrouwen daar intrappen.... en ben het met faye eens!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:45

Jibbel schreef:
Arme, arme vrouwen..dat ze zich hiervoor lenen..

zou m eigenhandig castreren! Duivel

eeeeh..er zijn er nog altijd 2 (in dit geval dus 4) voor nodig,hoor. Niemand kan ze verplichten,al die kinderen te krijgen. En 30 is wel erg overdreven.
Gewoon een soort mini-commiune of zo?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:46

Bizar Scheve mond

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:48

denk inderdaad dat ie niet weet dat ie er ook mee kan pissen ! Haha!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 13:36

getup schreef:
Gewoon een soort mini-commiune of zo?

Daar moest ik ook meteen aan denken, echt bizar. Ook dat je als vrouw zo wil leven, kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Nou ja, het is er iig altijd een drukke boel Haha! .

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 13:41

acacia schreef:
denk inderdaad dat ie niet weet dat ie er ook mee kan pissen ! Haha!

Misschien handis als hij dat eens probeert! Haha!

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:04

Wel ja, de wereld is nog niet vol genoeg met mensen en het aardoppervlak groeit toch van zelf mee!

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:09

Allemachtig....
Hij zal wel heel lief zijn Haha!
Een soort Heyboer maar dan met heul veul kindjes erbij Haha!

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 00:03

faye schreef:

Dat is nog eens een goed idee! Ja

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 00:51

tjonge jonge.dan zou je geen rust meer krijgen zeg.

( is het stiekum geen mormoon ofzo Bloos!)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 02:01

Jibbel schreef:
Arme, arme vrouwen..dat ze zich hiervoor lenen..

zou m eigenhandig castreren! Duivel

Arme vrouwen????
Nu vat ik m niet meer!
Die vrouwen kiezen er toch echt zelf voor.
Arme kinderen zul je bedoelen!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:10

Tja, ongeacht of hij zoveel kids zou moeten mogen hebben met een uitkering...

Ik vraag me uberhaupt af... als je arbeidsongeschikt bent, hoe kan je dan wél met 4 volwassenen, allen ongeschikt, 30 kids verzorgen??? Dat is veel méér dan een fulltime baan... Dat lijkt me niet te doen.

Ik heb echt enorme medelijden met de kinderen. Die kunnen nooit een echt leuke jeugd krijgen, en persoonlijke aandacht lijkt me bij voorbaat compleet onmogelijk... en studies? Onbetaalbaar.

Deze kids zullen het héél zwaar gaan krijgen in de toekomst, vrees ik.

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:13

Het klinkt misschien wel hard maar dit moesten ze gewoon verbieden. 4 werklozen bijeen die dan zo een kroost krijgen. Jammer dat de kinderen er waarschijnlijk het slachtoffer van zijn. Met 8000€ per maand zo een kroost onderhouden.

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:36

Ik denk dat die vrouwen niet eens KUNNEN werken.. Ze zullen al hun tijd wel nodig hebben om voor het huishouden te zorgen. Er wonen nu 31 kinderen in dat huis, dat zal wel een hele organisatie zijn.

Ik vind het een beetje overdreven om voor maximaal 2 kinderen kinderbijslag te verschaffen. Een limiet stellen is in mijn ogen zeker niet slecht, maar leg die dan iets hoger.. Bij 5/6 kinderen (niet dat ik er zelf ooit 6 zou willen hoor!) ofzo. Denk bijvoorbeeld aan de mensen die 'toevallig' een tweeling of drieling krijgen.. Dat kan ook als ze al 2 kinderen hebben en nog 'een derde' willen. Pech dan dat het er toevallig drie worden?

De 'prestaties' van de vrouwen in dit verhaal zijn ook 'niet slecht'.. Gemiddeld 6-7 kinderen per vrouw.. en eentje had er dan al 4 van een andere man Verward
Misschien willen ze wel een fokprogramma opzetten.. Lips are sealed

Wel zielig voor die kinderen.. Waarschijnlijk voortdurend elkaars kledij afdragen, zelden zelf eens iets nieuw krijgen om te dragen (of om mee te spelen), nooit even rust kunnen hebben, nooit eens alleen kunnen zijn, nooit eens even in het middelpunt van de belangstelling kunnen staan,... En waarschijnlijk ook nooit de kans krijgen om 'speciale' dingen die ze willen doen ook effectief te doen.. (uitstapje, bepaalde hobby,...)

Hoe zouden ze het regelen met grootouders en andere familie? Ieder kind zijn eigen set of gewoon allemaal 4 paar grootouders en 4 families (om even onderscheid te maken in vaderskant en moederskanten)?
Achja.. het zou mij niets verbazen als die mensen (grootouders en andere familie) er niets mee te maken willen hebben..