Dniesjj117 schreef:Ik hoop dat ze de spons vergeten nat te maken (the green mile).
Inderdaad, dan lijd ie meer pijn dan met een natte spons!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dniesjj117 schreef:Ik hoop dat ze de spons vergeten nat te maken (the green mile).
Calanddra schreef:Pardon?! Afgelopen zomer al veroordeeld voor moord en kidnap en nu al vrij wegens goed gedrag? Zijn die mensen gestoord ofzo...
Helaas dat dankzij hen deze twee mensen en met name het meisje de dupe zijn
Wat een angst moet dat meisje wel niet moeten hebben gehad
Wat leven we toch in een zieke wereld
Calanddra schreef:Nee, dat gaat over een eerdere veroordeling, waarvoor hij 13 jaar (van de 30) gezeten heeft. De moord op dit meisje gebeurde in 1998, maar is door allerlei legale problemen nu pas tot een veroordeling gekomen (hij heeft al die tijd wel vast gezeten).Pardon?! Afgelopen zomer al veroordeeld voor moord en kidnap en nu al vrij wegens goed gedrag? Zijn die mensen gestoord ofzo...
coco25 schreef:Echt onvoorstelbaar hoe verzin je het, om een kind aan de krokodillen te gaan voeren. Ik vind het vreselijk voor de moeder, als je kind word vermoord en jij leeft bij toeval nog. Ik zou denk ik, liever dood geweest zijn als er mee moeten leven . Dat kleine meisje heeft waarschijnlijk wel gezien hoe haar moeder neergeslagen werd en ervan uit ging dat ze dood was , en dan staat haar nog zo een dood te wachten.... vreselijk..
Ketaki schreef:coco25 schreef:Echt onvoorstelbaar hoe verzin je het, om een kind aan de krokodillen te gaan voeren. Ik vind het vreselijk voor de moeder, als je kind word vermoord en jij leeft bij toeval nog. Ik zou denk ik, liever dood geweest zijn als er mee moeten leven . Dat kleine meisje heeft waarschijnlijk wel gezien hoe haar moeder neergeslagen werd en ervan uit ging dat ze dood was , en dan staat haar nog zo een dood te wachten.... vreselijk..
er staat niet dat dat kind dood is.
die is ernstig verminkt.
_Sammy_ schreef:pff.. en hij..? komt er nog goed vanaf ook!
Jus_dOrange schreef:Ze kunnen 'm beter levenslang laten wegrotten in een cel ofzo, met de doodstraf is hij er imo wat te snel vanaf.