Bram Zeegers dood gevonden in Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamorka

Re: Bram Zeegers dood gevonden in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:38

Wat ik erg vind, is dat die HOlleeder ook nog fans heeft!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 11:46

Gisteren in P&W zat Kuipers de advocaat van Holleeder weer zo te klagen over de slechte gezondheid van zijn client Ach gut .
Ondertussen bleek dat Holleeder gewoon met iedereen kan bellen buiten de gevangenis, dat vind ik schandelijk.
Kuipers liet ook nog even doorschemeren dat ze anonieme getuigen hebben die de verklaringen van Zeegers gaan tegenspreken.
Das dus makkelijk die krijgen geen weerwoord meer Scheve mond.

En er komt nu ook zeker niemand meer tegen Holleeder getuigen.
Het is toch te gek dat zon crimineel vanuit de gevangenis gewoon door kan gaan met moorden.
Opvallend, maar erg begrijpelijk, was ook dat geen een journalist die ik gisteren op TV zag, zich echt durfde uit te spreken.

Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:02

Holleeder en cs hebben de regie volledig in handen. Triest maar waar.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:05

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:33

Vreemd verhaal van dat drugs kopen voor hemzelf.
Een vriend van hem verklaarde voor de tv dat hij nauwelijks drinkt en zeer antie drugs is, juist heel veel deed aan sport en fitness, zo zag hij er ook uit trouwens.
Vraag me af wat er nu weer gemanipuleerd wordt, zoals alles in de Holleeder zaak.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:29

Ja ik hoorde het op tv dat hij was gestorven aan overdossis van drugs.En het is idd wel een vaag verhaal

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 21:41

Ja ze buitelen over elkaar heen om te verklaren dat het niets met Holleeder te maken heeft.
Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:19

Dat de doodsoorzaak een overdosis is, spreekt weer wel in het voordeel van holleeder, in die zin dat op deze manier veel moeilijker aan te tonen is dat er kwaad opzet in het spel is. Wilt nog niet zeggen dat het niet zo is natuurlijk, maar ik denk dat nooit helemaal duidelijk gaat zijn wat er voorgevallen is, tenzij er weer eentje uit de school klapt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 09:33

Ik heb zon vermoeden dat ze mogelijke getuigen willen behouden.
Dat geen een journalist kritische kanttekeningen plaatst, en zelfs het feit dat hij als niet fervent niet gebruiker bekend stond, aan de kant veegt vind ik nogal opvallend.
Maar in dat wereldje (misdaad journalisten versus politie/justitie) is het ook, jij geeft wat dan krijg ik wat.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:17

Zelfs al is de doodsoorzaak een overdosis drugs, is de vraag nog steeds of Zeegers deze bewust heeft genomen of men hem gedwongen heeft om het te nemen.
En het kan ook ergens in gemengd zijn geweest.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:10

Cassidy schreef:
Zelfs al is de doodsoorzaak een overdosis drugs, is de vraag nog steeds of Zeegers deze bewust heeft genomen of men hem gedwongen heeft om het te nemen.
En het kan ook ergens in gemengd zijn geweest.

Precies. Helemaal naar het verhaal dat achter de vriendin van Zeegers zit. Zij werkte jarenlang in een cafe waarvan de eigenaar een contact van Holleeder is. Die dame heeft jarenlang een relatie met de eigenaar gehad en is nog steeds werkzaam in het betreffende cafe. Dus de link is er wel degelijk. Ik blijf het te toevallig vinden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 00:20

Ik zat vandaag/gisteren ruim 5 uur in de auto (zelfs s nachts sta je in de file Boos! ) en hoorde op de radio de eerste journalist die wel degelijk twijfelde aan de officiele verklaring.
Hij zei ze willen vast een schijnbare rust creeren in de hoop dat ze bij het aftappen van telefoons iemand horen zeggen, daar zijn we weer mooi mee weggekomen.

En ja die 33 jarige vriendin (was het een vaste vriendin vrag ik me dan af) is nogal discutabel, iig blijft ze nog 2 weken vastzitten.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:30

@ Sarabande ,

het was niet zijn vaste vriendin , zij heeft namelijk een vaste vriend die momenteel zit , en buiten dat heeft zij ook geen verblijfsvergunning , ze is illegaal .

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 11:45

Nee daarom Soraya92 de politie blijft maar benadrukken dat het zijn vriendin is.
Gezien het allooi van de dame llijkt me dat niet alleen denigrerend tegenover Zeegers, maar vooral ook kwetsend voor zijn familie.
Want dat is wat er nu gebeurt, om mischien wat informatie te krijgen wordt van de man tot een soort spuitende en zuipende crimineel gemaakt in de media.
Het zal je vader maar zijn Scheve mond

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 15:40

Soraya92 schreef:
@ Sarabande ,

het was niet zijn vaste vriendin , zij heeft namelijk een vaste vriend die momenteel zit , en buiten dat heeft zij ook geen verblijfsvergunning , ze is illegaal .

En die vaste vriend van deze dame is dus wel degelijk een bekende van Holleeder.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 07:06

Pff...echt erg wat er gebeurd is! Bram was de vader van een goed vriendinnetje en klasgenootje van mij..ze is er helemaal stuk van en het lijkt me ook zo erg dat je dan van alles in de media moet horen enzo Verdrietig ...gelukkig heeft hij een mooie begravenis gehad Ach gut